بازاریابی و فروش

4 آمریکایی به اتهام فروش نفت خام ایران متهم شدند

ایسنا نوشت: وزارت دادگستری آمریکا روز پنج شنبه با صدور بیانیه ای گفت که سه آمریکایی از تگزاسی و یک نیویورکی را به فروش نفت خام ایران به یک پالایشگاه چینی متهم کرده است.

26 مهر 1399

آمریکا توان فعال سازی مکانیسم ماشه را ندارد، ترامپ 2 راه نجات دارد

شکست های پی در پی واشنگتن در قبال ایران و موضوع ناتوانی در به کارگیری مکانیسم ماشه موضوعی بود که چند استاد دانشگاه آمریکا نیز به خوبی به تشریح آن پرداختند.

21 مهر 1399

خبرنگاران تخلیه و بارگیری 527 هزارتن کالا با پهلوگیری 220 کشتی در بندرکاسپین

رشت - خبرنگاران - معاون اموربندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزادانزلی گفت: از آغاز فعالیت مجتمع بندری کاسپین تا کنون 220 کشتی در این بندرپهلوگیری شده و 527 هزارتن کالا تخلیه و بارگیری شده است.

17 مهر 1399

ایده رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برای نجات بورس ، اتفاق مهمی در بازار سرمایه رخ می دهد؟

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه افزایش سرمایه شرکتهای بورسی را راه نجات بورس از شرایط فعلی عنوان نمود.

16 مهر 1399

جریمه یک کارگزاری برای تاخیر در پرداخت وجوه سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران، حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت، گفت: در بحث سهام عدالت، نظارت با سازمان بورس است و واحد نظارت بر کارگزاران این سازمان، از مرحله ثبت درخواست فروش 30 درصد، تا تجمیع اطلاعات کارگزاری ها و ارسال برای شرکت سپرده گذاری و بعد از آن پایش اطلاعات...

12 مهر 1399

کدام سینماگران مشمول حمایت های بین المللی فارابی می شوند؟

دبیر شورای بین الملل سازمان سینمایی و معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی مطرح نمود حمایت از حضور فعالان سینمای ایران در رویدادهای جهانی، جنبه حمایتی دارد.

11 مهر 1399

دولت نقشه راه گردشگری ایران را تصویب کرد

خبرنگاران: هیات دولت در جلسه عصر دیروز خود که به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری برگزار گشت، سند راهبردی توسعه گردشگری را که نقشه راه گردشگری ایران است تصویب کرد.

22 شهریور 1399

نقشه جدید دولت برای بازار ملک رمزگشایی شد

نقشه ای که دولت برای تغییرجهت خرید های سرمایه ای از بازار مسکن در نظر گرفته، قرار است از جهت بازار سرمایه به اجرا دربیاید. اما ضعف آگاهی درباره جزئیات نقشه باعث شده است تعابیر مختلفی از جمله بورس مسکن درباره طرح ارائه گردد. اصل طرح، نه بر روی آپارتمان...

15 شهریور 1399

تنگناهای اقتصادی بودجه عمومی کشور، توجه به منافع نسل های آینده در انتشار اوراق بدهی ضروری است

علوی راد گفت: دولت در انتشار اوراق بدهی با هدف جبران کسری بودجه خود باید منافع نسل های آینده را مدنظر قرار دهد.

9 مرداد 1399

تفاوت شمال گوا با جنوب گوا؛ کدام برای سفر بهتر است؟

گوا کوچک ترین ایالت هند است و به دلیل سواحل تفریحی و زیبا و جاذبه های تاریخی و غذاهای خوشمزه اش شهرتی جهانی پیدا کرده است. سالانه میلیون ها نفر گوا را برای سفر انتخاب می کنند و با استفاده از تور گوا یا تورهای ترکیبی بمبئی+گوا به این منطقه از هند سفر می کنند....

25 خرداد 1399

شرایط سبزوار در پی افزایش شیوع کرونا قرمز است

خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار سبزوار گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از شیوع ویروس کرونا شرایط این شهرستان قرمز اعلام شده است.

26 اردیبهشت 1399

رونق یا رکود، دو سرنوشت متفاوت استارتاپ ها در روبرو با کرونا

مصاحبه دکتر نعیم ابراهیمیان، معاونت بازرگانی فروشگاه اینترنتی اکالا با روزنامه دنیای اقتصاد به بهانه تاثیر ویروس کرونا بر فضای استارتاپی کشور.

23 اردیبهشت 1399

ترس از کرونا، آمریکایی ها را برای خرید اسلحه به صف کرد!

ایرنا نوشت: خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، در آمریکا نه تنها فروشگاه های مواد غذایی به دلیل ترس مردم این کشور از شیوع ویروس کرونا خالی از کالا شده اند بلکه مردم برای خرید سلاح نیز به فروشگاه ها هجوم آورده اند.

16 اردیبهشت 1399

خبرنگاران نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد

سبزوار- خبرنگاران- یک نیکوکار سبزواری با همکاری اصحاب رسانه این شهرستان سه هزار ماسک رایگان بین مراکز توانبخشی بهزیستی و مناطق حاشیه این شهر توزیع کرد.

1 اردیبهشت 1399

برگزاری طرح عیدانه کتاب در سال 99 به نتیجه قطعی نرسیده است

پس از اینکه زمان برگزاری نمایشگاه سی و سوم به منظور پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا تغییر کرد و قرار شد این نمایشگاه پس از ماه مبارک رمضان برگزار گردد، صحبت هایی درباره برگزاری طرح عیدانه کتاب مطرح شد.

29 فروردین 1399

سیم کارت بدون هویت در کشور نداریم

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه سیم کارت های فعال در سطح کشوردارای هویت هستند،گفت: با توجه به گام های خوبی که برای جلوگیری از مزاحمت های پیامکی و صوتی انجام داده ایم هیچ سیم کارت بدون هویتی نداریم .

12 فروردین 1399

قیمت روز خودرو در چهارشنبه 16 بهمن؛ افزایش یک میلیونی بعضی خودروها

خبرنگاران: قیمت خودرو، امروز (چهارشنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش متوسط یک میلیون و 200 هزار تومانی در بعضی خودرو ها همراه است.

4 فروردین 1399

مالیات، پاشنه آشیل بودجه!

دولت همان راهی را که در لایحه بودجه 98 طی کرد، درباره لایحه بودجه 99 هم در پیش گرفته است.

30 بهمن 1398

دانشجویان جامعه اسلامی علوم پزشکی زابل در نماز آدینه بیانیه پخش کردند

دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زابل امروز نمازجمعه زابل و هامون بیانیه ای در مورد ایرادات لایحه بودجه 99 صادر و پخش کردند.

27 بهمن 1398

جزئیات فروش اقساطی 2 محصول ایران خودرو

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به تعداد محدود از ساعت 11 دوشنبه مورخ 98/09/25 آغاز می شود.

11 بهمن 1398
تعداد: (48)