بلوغ این دوره از نمایشگاه صنایع دستی به خوبی مشهود است

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه داری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) با اشاره به این که نمایشگاه صنایع دستی سال جاری بلوغ خوبی را تجربه می نماید، گفت: هر شرکتی اعم از بزرگ ویا کوچک از شرکت در نمایشگاه بی احتیاج نیست زیرا این فضای تعاملی، راه تجاری سازی و تعریف بیزینس های هنری را فراهم می نماید

بلوغ این دوره از نمایشگاه صنایع دستی به خوبی مشهود است

اسفندیار حیدری پور در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ فیسی بوک در حاشیه سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی با تشریح فعالیت های این شرکت، گفت: شرکت سمگا بیش از یک دهه است که در حوزه گردشگری و صنایع دستی فعالیت می نماید. فعالیت عمده این شرکت در محورهایی ورود مسافر و گردشگری، هتل سازی، آموزش های کوتاه مدت در عرصه گردشگری و تبلیغات و بازاریابی تعریف می گردد.

او اضافه کرد: تقویت ارتباط با بخش خصوصی بستر اصلی کار ماست، زیرا حضور هنرمندان سبب بستر بازاریابی و بیزنس و تعاملات دوسویه می گردد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه داری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) با تأکید بر این که بلوغ در نمایشگاه سال جاری مشهود است، گفت: صاحبان بیزنس های بزرگ سال جاری در نمایشگاه شرکت داشتند که این موضوع بلوغ نمایشگاه را نشان می دهد زیرا قبلاً بیشتر به شکل سنتی برگزار می شد اما ورود کسب وکارهای بزرگ نشان دهنده باور صنایع دستی در باور عمومی است.

او ادامه داد: خوشبختانه سال جاری در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی شاهد حضور شهرها و روستاهای ملی و جهانی صنایع دستی هستیم که این موضوع می تواند به معرفی هرچه بیشتر ظرفیت های این مناطق یاری کند.

حیدری پور اظهار داشت: حضور هنرمندان صنایع دستی استان های مختلف در این نمایشگاه می تواند به تعامل فرهنگی و نیز انتقال تجربیات هنرمندان صنایع دستی یاری کند که خوشبختانه با توجه به فضای صمیمی موجود در این نمایشگاه، سال جاری به طور حتم نتایج آن بهتر از سال های قبل خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "بلوغ این دوره از نمایشگاه صنایع دستی به خوبی مشهود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوغ این دوره از نمایشگاه صنایع دستی به خوبی مشهود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید