همایشها و نمایشگاه ها

دعوت بزرگان عشایر و قبایل شرق سوریه به مقاومت برابر اشغالگری آمریکا

بزرگان قبایل و عشایر شرق سوریه با برگزاری نشستی با عنوان وحدت سوریه در شهر القامشلی بر ضرورت مقاومت مردمی برای بیرون کردن نظامیان اشغالگر آمریکا و ترکیه از خاک سوریه تاکید کردند.

12 شهریور 1399

نگاهی به مشخصات خودرو برقی دایسون؛ مرگ زودرس جدی ترین رقیب تسلا

از زمانی که تسلا مفهوم خودرو الکتریکی را به صورت امروزی وارد فرهنگ خودروسازی کرد، شرکت ها و استارتاپ های بسیاری وارد حوزه خودروسازی الکتریکی شدند. بسیاری از این شرکت ها عمر کوتاهی دارند و ایده های ناب آن ها نیز به همراه شرکت کشته می شود. دایسون نیز یکی...

10 مرداد 1399

پاسخ کنایه آمیز شهردار مینیاپولیس به ترامپ

شهردار مینیاپولیس که این روزها صحنه اعتراضات به خشونت پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان است، پاسخ انتقاد رئیس جمهور این کشور را با انتقاد کنایه آمیز داد.

10 مرداد 1399

آمادگی ناتو برای حمایت از دولت توافق ملی لیبی

پیمان آتلانتیک شمالی ناتو آمادگی خود را برای حمایت از دولت توافق ملی لیبی گفت.

21 تیر 1399

سفرنامه زوریخ (قسمت اول)

سفرنامه زوریخ (قسمت اول)در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره سفرنامه زوریخ (قسمت اول) ، سخن خواهیم گفت.

5 تیر 1399

بیمارستانهای فرانسه قادر به پذیرش بیمار جدید نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه بعد از برگزاری جلسه کابینه این کشور به وسیله ویدئو کنفرانس، درباره افزایش شدید شمار مبتلایان هشدار داد و گفت طی روزهای آینده کشور در شرایط دشواری قرار خواهد گرفت.

29 اردیبهشت 1399

تایوان چطور کرونا را کنترل کرد؟

تایوان از اولین کشورهایی است که بیمار مبتلا به کرونا در آن شناسایی شد؛ فقط 10 روز پس از چین. این جزیرهٔ فقط 130 کیلومتر با چین فاصله دارد. تایوان اکنون یکی از پیروز ترین کشورها در کنترل بیماری کروناست: فقط 283بیمار و 2جانباخته.

26 اردیبهشت 1399

ترس از کرونا، آمریکایی ها را برای خرید اسلحه به صف کرد!

ایرنا نوشت: خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، در آمریکا نه تنها فروشگاه های مواد غذایی به دلیل ترس مردم این کشور از شیوع ویروس کرونا خالی از کالا شده اند بلکه مردم برای خرید سلاح نیز به فروشگاه ها هجوم آورده اند.

16 اردیبهشت 1399

برگزاری طرح عیدانه کتاب در سال 99 به نتیجه قطعی نرسیده است

پس از اینکه زمان برگزاری نمایشگاه سی و سوم به منظور پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا تغییر کرد و قرار شد این نمایشگاه پس از ماه مبارک رمضان برگزار گردد، صحبت هایی درباره برگزاری طرح عیدانه کتاب مطرح شد.

29 فروردین 1399

مراسم روز جهانی تالاب ها در شادگان برگزار می گردد

خبرنگاران/خوزستان فرماندار شادگان از برگزاری مراسم روز جهانی تالاب ها در این شهرستان اطلاع داد.

28 فروردین 1399

آمریکا، کاخ سفید پنهان کاری درباره شیوع کرونا را به گردن رسانه ها انداخت!

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در اظهاراتی مدعی شد علت منتشر نشدن اخبار مربوط به شیوع کرونا در رسانه های آمریکایی این بوده است که آنها خودشان ترجیح داده اند که به موضوعات دیگری از جمله استیضاح رئیس جمهور آمریکا بپردازند.

26 فروردین 1399

خبرنگاران دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی 2 ساعت زودتر تعطیل می شوند

بیرجند - خبرنگاران - استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی ادارات، سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان از فردا (شنبه) به مدت یک هفته 2 ساعت زودتر تعطیل می شوند.

26 فروردین 1399

برد مقتدرانه رپتورز برابر فونیکس ، ادامه پیروزی های لیکرز در غرب

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد و صبح امروز با انجام 9 بازی پیگیری شد.

18 فروردین 1399

رویداد پل نوآوری 4 و 5 اسفند در دانشگاه زنجان برگزار می گردد

رویداد دو روزه پل نوآوری با هدف حمایت از ایده ها و خاتمه نامه های دانشجویی و تجاری سازی آن ها، به همت دانشگاه زنجان و انجمن علمی گروه کامپیوتر این دانشگاه برگزار می گردد.

8 فروردین 1399

عکس برداری سریع و همزمان با گلکسی اس 20

طبق اطلاعاتی که پیش تر به بیرون درز کرده بود، دوربین اصلی این گوشی هوش مند دارای حسگر بزرگ 108 مگاپیکسلی تصویر است، اما قابلیت عکس برداری سریع فقط در نوع پیشرفته تر آن، یعنی گالاکسی اس 20 اولترا موجود خواهد بود.

7 فروردین 1399

خواسته های بخش خصوصی از سیاست گذاران پولی و اقتصادی

اولین همایش شکل دهی آینده سیاست گذاری پولی و بانکی با نگرش بخش خصوصی با میزبانی از چهره های شاخصی از اقتصاددانان، کارشناسان و فعالان مالی، به همت کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق ایران برگزار گشت.

23 اسفند 1398

مسؤولیت اجتماعی تان را جدی بگیرید

چهارمین اجلاس فرهنگ سازمانی با رویکرد آینده پژوهی ارزش های اجتماعی در دانشگاه خاتم در حال برگزاری است.

19 اسفند 1398

صالحی: شرکت های فراوری نماینده محصولات های تک 50 درصد سوبسید دریافت می نمایند

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت هایی که محصولات ایران ساخت و یا های تک داشته باشند، در سح یک دسته بندی می شوند و 40 تا 50 درصد سوبسید خواهند گرفت

11 بهمن 1398

نفوذ ناتو در قرقیزستان؛ از اصلاحات نظامی در نیروهای مسلح تا پشتیبانی اقتصادی

ناتو از شروع استقلال قرقیزستان در میان سازمان های بین المللی بسیار فعال بود که بر سیاست رهبری این کشور تاثیر داشتند و همکاری آن با قرقیزستان بیشتر در زمینه شکل گیری روابط مدنی و نظامی بود.

3 بهمن 1398

از تمبر معبد آناهیتا رونمایی شد

خبرنگاران/کرمانشاه مدیر پایگاه آناهیتا از رونمایی از تمبر معبد آناهیتا به مناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد ثبت ملی این اثر تاریخی خبر داد.

28 دی 1398
تعداد: (46)