مقالات گردشگری

شرح پوتین درباره توطئه آمریکا و اوکراین علیه روسیه در بلاروس

رئیس جمهوری روسیه ضمن تشریح مواضع مسکو در قبال بحران سیاسی کنونی در بلاروس، دستگیری 33 تبعه روس در مینسک را نتیجه عملیات مشترک سرویس های ویژه اطلاعاتی اوکراینی و آمریکایی و فریب دادن این افراد، دانست.

25 مهر 1399

آمریکا توان فعال سازی مکانیسم ماشه را ندارد، ترامپ 2 راه نجات دارد

شکست های پی در پی واشنگتن در قبال ایران و موضوع ناتوانی در به کارگیری مکانیسم ماشه موضوعی بود که چند استاد دانشگاه آمریکا نیز به خوبی به تشریح آن پرداختند.

21 مهر 1399

اخراج 2500 نفر دیگر در سومین ایرلاین قدیمی جهان

خطوط هواپیمایی کوآنتس گفت برنامه هایی برای کاهش بیش از 2500 فرصت شغلی به منظور کاهش هزینه ها دارد این درحالی است که اخراج 6 هزار نیروی کار خود را در ماه ژوئن اعلام کرده بود که روی هم رفته تقریبا برابر با اخراج 30 درصد کارکنان خود در پیش از شیوع کرونا است. ...

19 مهر 1399

کدام سینماگران مشمول حمایت های بین المللی فارابی می شوند؟

دبیر شورای بین الملل سازمان سینمایی و معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی مطرح نمود حمایت از حضور فعالان سینمای ایران در رویدادهای جهانی، جنبه حمایتی دارد.

11 مهر 1399

ماسک سوپاپ دار نزنید!

هر ماسکی که مجهز به پیچ فیلتر یک طرفه باشد، تنها فرد صاحب ماسک را محافظت می کند، و افراد اطراف او را از در معرض قرار دریافت بالقوه با ویروس های بازدم فرد، حفظ نمی کند.

5 مهر 1399

راکتور هسته ای در ماه و مریخ برق تولید می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، آمریکا تصمیم دارد واحدهای برق هسته ای را در ماه و مریخ بسازد. به همین دلیل روز گذشته درخواستی برای دریافت ایده شرکت های خصوصی درباره شیوه این اجرا منتشر شده است.

28 شهریور 1399

یک توافق بلند مدت دیگر برای ایران؛ بعد از چینی ها نوبت به روس ها رسید!

خبرنگاران: وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد : در دیدار با آقای سرگئی لاوروف، پیام جناب آقای روحانی به آقای پوتین را به صورت مفصل خدمت ایشان ارائه و از نظرات ایشان در این ارتباط استفاده کردم و در همین چارچوب قرار شد که اجرای پیشنهادات مطرح...

23 شهریور 1399

دولت نقشه راه گردشگری ایران را تصویب کرد

خبرنگاران: هیات دولت در جلسه عصر دیروز خود که به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری برگزار گشت، سند راهبردی توسعه گردشگری را که نقشه راه گردشگری ایران است تصویب کرد.

22 شهریور 1399

وزیر جوانان 13 پروژه ورزشی را در خراسان جنوبی افتتاح کرد

وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه 28 تیر 99 در سفر به استان خراسان جنوبی 13 پروژه ورزشی را در شهرستان های این استان افتتاح کرد.

21 شهریور 1399

افتتاح اولین بازارچه سنگ های قیمتی اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از افتتاح اولین بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی استان همزمان با هفته صنایع دستی اطلاع داد.

19 شهریور 1399

نقشه جدید دولت برای بازار ملک رمزگشایی شد

نقشه ای که دولت برای تغییرجهت خرید های سرمایه ای از بازار مسکن در نظر گرفته، قرار است از جهت بازار سرمایه به اجرا دربیاید. اما ضعف آگاهی درباره جزئیات نقشه باعث شده است تعابیر مختلفی از جمله بورس مسکن درباره طرح ارائه گردد. اصل طرح، نه بر روی آپارتمان...

15 شهریور 1399

بسته سرمایه گذاری بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان در آذربایجان شرقی تدوین شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تدوین بسته سرمایه گذاری بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان اطلاع داد.

10 شهریور 1399

خبرنگاران معاون استاندار: نگاه مساله یابی در مازندران ضعیف است

ساری- خبرنگاران- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: آنالیز ها نشان می دهد که نگاه تحقیقاتی،جستجوگری و درواقع مساله یابی برای توسعه متناسب با ظرفیت های استان در بین همه اقشار به ویژه مدیران بسیار ضعیف است.

4 شهریور 1399

تعلیق پروازهای ترکیه تمدید شد

کرونا همچنان بالِ پرواز ایرلاین های ترکیه ای را بسته و هواپیماهای این کشور تا 21 خرداد زمین گیر هستند.

2 مرداد 1399

پیام سیدعباس صالحی به مناسبت روز خیام

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت بزرگداشت روز ملی خیام پیامی صادر کرد.

30 تیر 1399

کمیته صدور جواز مربیان قاره ای شد، مربیان ایرانی در تیم های ملی نقش تدارکاتچی را دارند

سرمربی سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: مربیان داخلی اگر توانایی و سطح بالایی هم داشته باشند دیده نمی شوند اما مربیان خارجی درجه دو یا حتی درجه سه با حمایت کامل، پول های کلانی هم می گیرند.

18 تیر 1399

میزبانی ایران؛ از افسانه تا واقعیت

اعلام آمادگی میزبانی ایران برای جام ملت های آسیا راهبردی است که کمبود ها و نواقص زیرساختی ورزش کشور بیش از هر زمان دیگری خود را نمایان می کند و شرایطی را برای رفع کمبود ها فراهم می آورد که در صورت وجود یک نقشه راه می توان پیشرفت و توسعه مطلوب فوتبال ایران...

14 تیر 1399

لزوم شناسایی و ثبت نواهای آیینی و مذهبی ماه رمضان در استان تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بر لزوم شناسایی نواهای آیینی ماه مبارک رمضان و تهیه مستندات برای ثبت آن ها در فهرست میراث معنوی تأکید کرد.

9 تیر 1399

مردم نمی توانند 400 میلیاردشان را پس بگیرند

حرمت الله رفیعی حدود یک هفته پیش در نامه ای خطاب به تعدادی از شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی هشدار داد اگر بدهی سفر های کنسل شده را تسویه نکنند از آن ها شکایت خواهد کرد. او پیش از تعطیلات نوروز، زمانی که وزراتخانه های راه و گردشگری در بخشنامه هایی از...

7 تیر 1399

سفرنامه زوریخ (قسمت اول)

سفرنامه زوریخ (قسمت اول)در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره سفرنامه زوریخ (قسمت اول) ، سخن خواهیم گفت.

5 تیر 1399
تعداد: (157)