انتها لوله گذاری گاز جهت دامغان - نکا تا شهریور 96

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، خبرنگاران/مازندران نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: وزیر نفت نیز در مجمع نمایندگان قول مساعد داد که لوله گذاری جهت دامغان نکا به طول 170 کیلومتر که 70 کیلومتر آن صورت گرفته تا شهریور 96 به انتها رسد.

انتها لوله گذاری گاز جهت دامغان - نکا تا شهریور 96

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، قاسم احمدی لاشکی در جلسه شورای اداری چالوس که با حضور مدیر کل گردشگری و میراث فرهنگی مازندران برگزار گردید، با تاکید بر برطرف مشکل گاز استان مازندران در اسرع وقت، گفت: اینکه گاز بعضی نقاط اعم از مدارس و واحدهای تولیدی و مراکزی تعطیل گردد مدیریت نیست.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلارشت در مجلس به کسب رتبه نخست کشور در منطقه در ارائه مقاله های علمی پزشکی در منطقه و رتبه 15 در دنیا اشاره نمود و گفت:در حوزه طرح تحول سلامت فشار بر مردم کم شد و اگر در گذشته بیماران مجبور به پرداخت 70 درصد هزینه درمان خود بودند امروز به کمتر از 10 درصد رسیده است و این نشان از خدمت خوب به مردم است.

احمدی لاشکی با تاکید بر تقویت خصوصی سازی،اضافه کرد: در حوزه توازن منطقه ای، توسعه روستایی و توانمندسازی فقرا نیز برنامه های خوبی دیده شد.

وی بر شفافیت و مبارزه با فساد تاکید نمود و متذکر شد: فساد واژه تلخی است و همه از آن سخن می گویند اما از برخورد خبری نیست بنابراین از این پس طبق برنامه ششم مزایا و پاداش ها و شرایط اقتصادی مدیران چک می گردد.

این مسئول با بیان اینکه در حوزه کشاورزی و آب هم اعتبارات خوبی در بودجه 96 و 5 ساله پیش بینی شد، اضافه کرد: به حوزه حمل و نقل و مسکن، علم و فناوری، دفاعی و امنیتی، حقوقی و قضایی، فرهنگ و ورزش و حوزه ایثارگران توجه خوبی صورت گرفت.

وی از افزایش حقوق بازنشستگان که کمتر از دو میلیون تومان دریافت می نمایند اطلاع داد و گفت: این طرح پیشنهاد شد و باید مورد موافقت شورای نگهبان قرار گیرد تا مصوب گردد که تا 15 فروردین 96 احکام آن زده گردد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت گفت: سه میلیارد تومان بودجه برای آبادانی سواحل مازندران در نظر گرفته شد که یک میلیارد تومان برای سیترا نوشهر و یک میلیارد تومان نیز برای رادیو دریا چالوس در نظر گرفته شد که ظرفیت های خوبی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انتها لوله گذاری گاز جهت دامغان - نکا تا شهریور 96" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها لوله گذاری گاز جهت دامغان - نکا تا شهریور 96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید