راهنمای سفر

کدام سینماگران مشمول حمایت های بین المللی فارابی می شوند؟

دبیر شورای بین الملل سازمان سینمایی و معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی مطرح نمود حمایت از حضور فعالان سینمای ایران در رویدادهای جهانی، جنبه حمایتی دارد.

11 مهر 1399

سفرنامه زوریخ (قسمت اول)

سفرنامه زوریخ (قسمت اول)در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره سفرنامه زوریخ (قسمت اول) ، سخن خواهیم گفت.

5 تیر 1399

تفاوت شمال گوا با جنوب گوا؛ کدام برای سفر بهتر است؟

گوا کوچک ترین ایالت هند است و به دلیل سواحل تفریحی و زیبا و جاذبه های تاریخی و غذاهای خوشمزه اش شهرتی جهانی پیدا کرده است. سالانه میلیون ها نفر گوا را برای سفر انتخاب می کنند و با استفاده از تور گوا یا تورهای ترکیبی بمبئی+گوا به این منطقه از هند سفر می کنند....

25 خرداد 1399

زیبایی های ولگاگراد

زیبایی های ولگاگرادزیبایی های ولگاگراد تنها در جنگ و نبردهای خونین و فداکاری های سربازانش خلاصه نمی شود در این شهر جاذبه های طبیعی و هنری فراوانی برای بازدید وجود دارد.

16 فروردین 1399

باغستان قزوین؛ هر روز بدحال تر از دیروز

حلقه سبزی که از چند سده قبل، دور تا دور شهر سنتی قزوین به عنوان تنفس گاه این شهر کشیده شده و حتی در سفرنامه های سیاحان مختلف نیز بارها به آن اشاره شده، به مرور در حال حذف شدن از روی زمین است.

16 بهمن 1398

سازه های آبی شوشتر نماد مهندسی ایرانیان

خبرنگاران- گروه استان ها: شوشتر از شهرهای استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. این شهر در دامنه های رشته کوه زاگرس واقع شده و بر اساس سرشماری منطقه ای در سال 1390 جمعیتی معادل 201 هزار نفر دارد. فاصله راستا زمینی این شهر از اهواز، مرکز استان 85 کیلومتر و از...

30 آبان 1398

هتل های یو آل آنتالیا، تجربه سفری لذت بخش در ترکیه

آیا می دانستید که در هتل های یو آل آنتالیا هر زمان از شبانه روز که خواستید، می توانید از امکانات و خدمات هتل بهره مند شوید!

19 شهریور 1398

در تبادل نظر با خبرنگاران مطرح شد؛ آمار افراد حادثه دیده در سوانح ترافیکی زیاد است، مسافران از تردد در راستا هایی با آب و هوای نامساعد خودداری نمایند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: آمار افراد حادثه دیده در سوانح ترافیکی بسیار است و مسافران باید به نکات ایمنی توجه بیشتری نمایند.

11 تیر 1398

چهار ماه حضور انتظامی در سینما به روایتی

حسین انتظامی که حکم ریاستش بر سازمان سینمایی هنوز رسمی اعلام نشده است در حالی به انتها چهارمین ماه حضورش در مدیریت سینما نزدیک می گردد که تاکنون فقط نقطه نطراتی کلی از او درباره سینما منتشر شده است.

6 تیر 1398

معرفی غذاهای محلی لیسبون، پایتخت رنگارنگِ پرتغال

غذاهای محلی لیسبون | Lisbon traditional Foodsشهر لیسبون، پایتخت زیبا و رنگارنگ پرتغال مملو از جاذبه ها و دیدنی های هیجان انگیز است. اما مطمئنا سفر به لیسبون بدون امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی این شهر و دیار تکمیل نمی گردد. آشپزی پرتغالی بسیار متنوع و غنی است و تحت...

29 خرداد 1398