با معروف ترین هتل های جهان از دید گردشگران آشنا شویم

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، در گیتی اقامتگاه های مختلفی بوده که بعضی از آنان خصوصیات بی مثالی دارند و همین موضوع سبب گشته تا به عنوان بهترین هتل های جهان معروف گردند. البته معیارهای مختلفی برای چنین سنجشی وجود داشته که از نظر هر فرد، شرکت و سایتی متفاوت است. سایت تریپ ادوایزر با توجه به معیارهای خود معروف ترین هتل های جهان را به نمایش درآورده است. با ما همراه شوید تا برای اقامتی راحت تر شما را با لیست هتل های معروف جهان آشنا کنیم.

با معروف ترین هتل های جهان از دید گردشگران آشنا شویم

هتل ریتا هوپنر

در شهر گرامادو یکی از بهترین هتل های جهان به نام ریتا هوپنر واقع شده است. این هتل در میان یک پارک بسیار عظیم و زیبا جای داشته و شامل چندین آپارتمان و کلبه ییلاقی بوده که در کنار آن ها استخرهای بسیار زیبایی دیده می شوند. با اقامت در این مورد از هتل های معروف جهان می توانید از اینترنت، پارکینگ، امکانات تفریحی برای بچه ها، اتاق دیدار، اتاق ضیافت، رستوران، سالن بدنسازی بهره ببرید. هزینه شبی اقامت در چنین هتلی بین 109 تا 262 دلار آمریکا است.

هتل مایلستون

اگر به لندن سفر می کنید و می خواهید در فضایی آرام اقامت داشته باشید، حتما سری به هتل مایلستون بزنید. در این مورد از معروف ترین هتل های جهان اتاق های مختلفی شامل اتاق خانوادگی، سوئیت، اتاق سیگاری ها، اتاق مخصوص غیر سیگاری ها، اتاق کاهش تحرک و اتاق آشپزخانه دار وجود داشته که در مجموع 62 مورد هستند. برای شبی استراحت در این هتل 5 ستاره باید بین 345 تا 610 دلار آمریکا هزینه کرد.

هتل کاسا گنگوتینا

هتل کاسا گنگوتینا اکوادور در گذشته یک بنای بی مثال بوده که در سال های اخیر مورد بازسازی واقع گشت. هتل کاسا گنگوتینا موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. از جمله امکانات این مورد از بهترین هتل های جهان، رستوران آن بوده که در آن هم می توان غذاهای خارجی و هم غذاهای محلی بی مثالی را میل کرد. در این هتل 31 اتاق در 3 طبقه دیده شده که با اقامت در یکی از اتاق ها می توانید از خدماتی بی مثالشان بهره ببرید. کارکنان کاسا گنگوتینا به چندین زبان تسلط دارند. برای شبی استراحت در این هتل باید بین 464 تا 692 دلار آمریکا پرداخت کرد.

هتل جیلی لنکنفیوشی

هتل جیلی لنکنفیوشی مالدیو شامل چندین اقامتگاه جداگانه بوده که در بین آن ها 7 اقامتگاه کاملا شخصی وجود دارند. برای دسترسی به این هتل حدود 20 دقیقه باید قایق سواری کرد که کاملا ارزشش را دارد. هتل جیلی لنکنفیوشی دارای فضای طبیعی و بسیار زیبایی بوده و در ساختش از عناصر سازگار با طبیعت استفاده شده است. پرسنل این هتل به چند زبان زنده جهان سلطه دارند. 45 اتاق شامل اتاق خانوادگی، سوئیت و اتاق مخصوص افراد غیرسیگاری در این تفریحگاه وجود داشته که برای شبی استراحت در آن ها باید بین 1234 تا 3048 دلار آمریکا هزینه کرد.

تفریحگاه اورنج کانتی

تفریحگاه اورنج کانتی در دسته هتل های 5 ستاره واقع شده است و خدمات رفاهی بسیاری را ارائه می دهد. دو طرف هتل اورنج کانتی را رودخانه کابینی محدود نموده و با اقامت در چنین تفریحگاهی تجربه حضور در قبیله Kadu Kuruba را خواهید داشت. هتل اورنج کانتی شامل 37 اتاق بوده که در این بین خانوادگی، سوئیت و اتاق مخصوص غیرسیگاری ها دیده می گردد. برای شبی استراحت در چنین تفریحگاهی باید بین 337 تا 615 دلار آمریکا پرداخت کرد.

تفریحگاه جزیره توکوریکی

تفریحگاه جزیره توکوریکی فیجی در کنار ساحل و در میان باغ های سرسبز و هیجان انگیزی واقع شده است. در این تفریحگاه، فعالیت و امکانات تفریحی بسیاری در نظر گرفته شده تا بتوان یکی از بهترین سفرهای تفریحی را برای مسافران رقم بزند. این هتل 5 ستاره دارای 36 اتاق بوده که شامل اتاق مخصوص غیر سیگارها و سوئیت می شوند. تفریحگاه جزیره توکوریکی موقعیت بسیار مناسبی برای ماه عسل دارد. برای شبی ماندن در این هتل باید بین 528 تا 726 دلار آمریکا هزینه کرد.

هتل کاناوس اویا

هتل کاناوس اویا در واقع در خانه های غار مانند این منطقه دیده شده و سوئیت کاناوس اویا و هتل ماناوس اویا دارد. در هر بخش از این مورد از هتل های معروف جهان خدمات بی مثالی وجود داشته تا افراد آسایش و رفاه بیشتری را تجربه نمایند. پرسنل این هتل به چندین زبان سلطه داشته و همین مسئله باعث دریافت خدمات بهتر توسط مسافران می گردد. در هتل کاناوس اویا 33 اتاق دیده شده که برای یک شب اقامت در یکی از این اتاق ها باید بین 360 تا 1458 دلار آمریکا هزینه کرد.

هتل استالاژم سنت هوبرتوس

فضای هتل استالاژم سنت هوبرتوس بسیار آرام و دنج بوده و از کیفیت والایی برخوردار است. هر 30 اتاق این هتل طراحی بی مثالی دارد. اتاق های این هتل شامل اتاق سیگاری ها، اتاق غیرسیگاری ها و سوئیت بوده و تمامی خدمه و کارمندانش رفتار بسیار خوب و محترمانه ای دارند. برای شبی ماندن در این هتل باید بین 141 تا 282 دلار آمریکا هزینه کرد.

منبع: همگردی

به "با معروف ترین هتل های جهان از دید گردشگران آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با معروف ترین هتل های جهان از دید گردشگران آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید