موبایل، تبلت و گجت ها

راهنمای خرید کامپیوتر همه کاره (All in one)

اگر شما ها هم مثل من به دنیای دیجیتال علاقمند باشید، حتما ما را در بخش معرفی و راهنمای خرید کالاهای دیجیتال همراهی می کنید. در این بخش قرار است راجع به خرید کالای دیجیتال نسبتا خاص و در عین حال پرکاربرد صحبت کنیم. بنابراین اگر به دنیای تکنولوژی علاقه مند...

23 مهر 1399

خبرنگاران تشخیص دیابت با یاری گوشی های هوشمند

تهران - خبرنگاران - محققان دانشگاه سن فرانسیسکو در آمریکا یک نشانگر زیستی دیجیتال ساختند که امکان تشخیص دیابت نوع دو را با استفاده از دوربین درونی گوشی های هوشمند فراهم می نماید.

13 مهر 1399

جریمه یک کارگزاری برای تاخیر در پرداخت وجوه سهام عدالت

به گزارش خبرنگاران، حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت، گفت: در بحث سهام عدالت، نظارت با سازمان بورس است و واحد نظارت بر کارگزاران این سازمان، از مرحله ثبت درخواست فروش 30 درصد، تا تجمیع اطلاعات کارگزاری ها و ارسال برای شرکت سپرده گذاری و بعد از آن پایش اطلاعات...

12 مهر 1399

هواوی از نسخه جدید میت بوک 13 با پردازنده AMD و گرافیک رادئون رونمایی کرد

میت بوک 13 از نمایشگر 13 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 3 به 2 بهره می برد. این نمایشگر 100 درصد طیف رنگی sRGB را پوشش داده و بخش عمده ای از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

7 شهریور 1399

نگاهی به تاریخچه قرنطینه و قرنطینه های مدرن در دنیا

وب سایت گجت نیوز: ویروس کرونا دنیا را به یک قرنطینه ترسناک برده و در ایران نیز بیشتر مردم در قرنطینه خانگی به سر می برند. در این مقاله نگاهی داریم به به تاریخچه قرنطینه و قرنطینه های مدرن در دنیا.

26 مرداد 1399

خط تماس وزارت بهداشت برای مشاوره رایگان در مورد کرونا

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خط تماس مشاوره اضطراری ویروس کرونا در سامانه تلفنی 190 را راه اندازی کرد.

1 خرداد 1399

آیا تمام اموال بدهکار توقیف می شود؟

اگر فرد بدهکار شغلی خاص داشته باشد نمی توان وسایل و ابزار کسب و کار او را توقیف کرد. زیرا این ابزار برای سایر اشخاص تحت تکفل فرد بدهکار ضروری و لازم است.

9 اردیبهشت 1399

عکس برداری سریع و همزمان با گلکسی اس 20

طبق اطلاعاتی که پیش تر به بیرون درز کرده بود، دوربین اصلی این گوشی هوش مند دارای حسگر بزرگ 108 مگاپیکسلی تصویر است، اما قابلیت عکس برداری سریع فقط در نوع پیشرفته تر آن، یعنی گالاکسی اس 20 اولترا موجود خواهد بود.

7 فروردین 1399

انتخاب گوشی پرچمدار هوآوی Mate 30 Pro 5G به عنوان سریع ترین و روان ترین گوشی سال 2019

داشتن پردازنده قدرتمند لزوماً نمی تواند ضامن عملکرد سریع و روان یک گوشی باشد؛ بلکه باید فاکتورهای مختلفی کنار هم جمع شوند تا سرعت یک گوشی به بالاترین حد برسد.

17 اسفند 1398

به روز رسانی گوشیLG V50 در کره جنوبی شروع شد

گوشیV50 یکی از جدیدترین دستگاه هایی است که از شرکت ال جی به اندروید 10 به روز شده است. این خبری است که اخیرا از سوی توسعه دهندگان این شرکت منتشر شده است.

14 اسفند 1398

هتل شاه عباسی اصفهان، زیباترین هتل خاورمیانه در سال 2017 Isfahan

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران ، درباره هتل شاه عباسی اصفهان ، سخن خواهیم گفت، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

25 آذر 1398

توضیحات آذری جهرمی درباره گرانی مکالمات زائران اربعین

وزیر ارتباطات توضیحاتی در خصوص گرانی مکالمات و اینترنت زائران اربعین در عراق ارائه کرد.

22 آذر 1398

افشاگری درباره ارز دیجیتال، بیت کوین پروژه سازمان اطلاعات آمریکاست

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ناتالیا کسپراسکای که یکی از موسسان کسپراسکای و مدیر اجرایی ارشد گروه شرکت ها و متخصصان سیستم های امنیت سایبری اینفوواچ است، در سخنرانی خود در دانشگاه ایتمو در سنت پترزبورگ فاش کرد که بیت کوین برای تامین اقتصادی...

17 آذر 1398

سامسونگ گلکسی A80 معرفی گردید: میان رده ای با دوربین سلفی سه گانه کشویی و چرخشی اتوماتیک

شرکت سامسونگ امروز بعدازظهر از جدیدترین عضو خانواده سری A خود رونمایی کرد. گلکسی A80 یک اسمارت فون میان رده رو به بالا است که بزرگ ترین غافل گیری اش دوربین سلفی و اصلی چرخشی است.

29 آبان 1398

سوءاستفاده از مدارک هویتی زائران اربعین برای ثبت سیم کارت

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به سوءاستفاده از مدارک هویتی زائران اربعین برای ثبت سیم کارت هشدار داد و بیان کرد: سیم کارت های ثبت شده بدون اطلاع مالکان آنها، مسدود می گردد.

28 آبان 1398

نمایشگاه عکس و نقاشی با آثار بچه ها کار

به مناسبت روزجهانی کودک نمایشگاه گروهی عکس و نقاشی در فرهنگسرای ارسباران برای بازدید عموم به نمایش درمی آید.

19 آبان 1398

1.6 میلیون کاربر محصولات اپل، هدف حملات فیشینگ بوده اند

هکرها حملات خود به محصولات و ابزار دیجیتال را افزایش داده اند و تولیدات اپل به عنوان ابزاری محبوب از جمله اهداف حملات یادشده بوده است.

18 آبان 1398

باتری کش آمدنی و خم شدنی هم ساخته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فیز، باتری یادشده می تواند در تولید محصولات برقی خم شدنی کاربرد داشته باشد و از جمله در گوشی های هوشمند و رایانه های دارای نمایشگرهای خم شدنی به کار رود.

15 آبان 1398

تلفنهای گلکسی سامسونگ پشتیبانی از اندروید اوتو وایرلس را دریافت می کنند

مدتی است که استفاده از اندروید اوتو بین بسیاری از افراد رایج شده است و به همین دلیل نیز اندروید اوتو در تلاش است تعداد کاربران خود را افزایش دهد.

15 آبان 1398

بازاریابی به شیوه نت فلیکس

مشتریان به این نکته پی برده اند که نت فلیکس واقعا به دنبال نمایش دادن آن چیزی است که آنها می خواهند و این بدان معناست که این برند از مرز شعار دادن عبور کرده و این تفکر را به صورت واقعی در خدمات خود نشان داده است

13 آبان 1398
تعداد: (35)