نسل جدید ربات آموزش پینگ پونگ

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، شرکت جولا از فراوری یک ربات جدید آموزش پینگ پونگ خبر داده که از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت عمکرد خود استفاده می نماید.

نسل جدید ربات آموزش پینگ پونگ

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فیسی بوک به نقل از نیواطلس، شرکت جولا از فراوری یک ربات جدید آموزش پینگ پونگ خبر داده که از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت عمکرد خود استفاده می نماید.

این ربات که با یک برنامه تلفن همراه نیز قابل کنترل است، به طور عمودی بر روی میز بازی نصب شده و از یک سوی میز به سوی دیگر آن می رود.

فراوری این ربات که ربات رومیزی هوشمند اینفینیتی نام گرفته، نتیجه پنج سال کوشش برای ارتقای کیفیت ربات های آموزش پینگ پونگ است. ربات یادشده با توجه به قابلیت خود برای پرتاب توپ به شیوه های متنوع می تواند انواع حرکات هجومی و دفاعی بازی پینگ پونگ را به علاقمندان آموزش دهد.

این ربات قادر به پرتاب 30 تا 100 توپ در دقیقه بوده و می تواند زاویه پرتاب توپ های خود را تا 150 درجه تغییر داده و سطح پرتاب توپ را در مقایسه با میز تا 50 درجه بالا برده یا تا 30 درجه پایین آورد.

سرعت حرکت توپ نیز با استفاده از ربات یادشده قابل تغییر و تنظیم بوده و از یک متر در ثانیه تا 20 متر در ثانیه در نوسان خواهد بود تا آموزش حرفه ای بازی مذکور به علاقمندان ممکن گردد.

برنامه ریزی فعالیت این ربات با استفاده از یک برنامه تلفن همراه و در قالب اتصال بلوتوثی گوشی به ربات یادشده ممکن است. در مجموع 100 توپ برای تمرین در مخزن این ربات 499 دلاری که در دسامبر سال آینده میلادی به بازار می آید، جای می گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نسل جدید ربات آموزش پینگ پونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدید ربات آموزش پینگ پونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید