پرداخت 36 میلیارد تومان به کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، 36 میلیارد تومان تسهیلات برای جبران بخشی از خسارت های کرونا به صاحبان مشاغل استان لرستان و کسب و کارهای متضرر پرداخت شده است.

پرداخت 36 میلیارد تومان به کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از ایرنا، تا به امروز با مشارکت دستگاه های اجرایی و بانک های عامل 23 هزار و 785 نفر در قالب 18 هزار و 710 پفراینده و مبلغ 194 میلیارد و 615 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات کرونایی به بانک های استان لرستان معرفی شده است.

پس از آنالیز های لازم در دستگاه های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال تا به امروز مبلغ 36 میلیارد تومان به وسیله بانک های عامل به این کسب و کارها پرداخت شده که این فرایند باید در دستور کار سیستم بانکی قرار داشته باشد.

همچنین با پیگیری های مستمر دبیرخانه کارگروه استانی تا به امروز به یک هزار و 251 بنگاه اشتغالزای استان 244 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده که با بهره برداری از این طرح ها پنج هزار و 364 فرصت شغلی ایجاد می شود.

براساس شیوه نامه نظارتی اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری در صورت تایید انحراف تسهیلات گیرندگان یا بیمه نکردن کارگران با متخلفان به صورت جدی برخورد می شود و نرخ تسهیلات پرداختی تغییر خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرداخت 36 میلیارد تومان به کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 36 میلیارد تومان به کسب و کارهای خسارت دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید