بازدید مدیران ارشد شرکت بورس و فرابورس از دیجی کالا و علی بابا

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، به گزارش خبرگزاری شنبه پرس، به دعوت انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی تهران؛ مدیران ارشد شرکت بورس و فرابورس از شرکت های دیجی کالا، علی بابا و کارخانه نوآوری بازدید کردند.

بازدید مدیران ارشد شرکت بورس و فرابورس از دیجی کالا و علی بابا

اکبر هاشمی، دبیرکل انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی تهران هدف از این بازدید را آشنا سازی مدیران و کارشناسان بورس و فرابورس با بیزنس مدل شرکت های اینترنتی، بخصوص نحوه عملکرد مدل مارکت پلیس و پلتفرم ها دانست.

وی همچنین نحوه ارزش گذاری دارایی های ناملموس و تجربه دنیای ورود شرکت های زیان ده اینترنتی به بورس را از دیگر اهداف این ملاقات عنوان نمود.

هاشمی این بازدید را موثر ارزیابی کرد و گفت: مدیران و کارشناسان بورس با حضور در مرکز پردازش دیجی کالا و شرکت علی بابا با نحوه فعالیت، دارایی های ناملموس از جمله ارزشمندترین دارایی شرکت های اینترنتی یعنی تیم ها از نزدیک آشنا شدند.

دبیرکل انجمن تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی تهران اظهار امیدواری کرد که با تداوم اینگونه بازدیدها و انتقال تجربه تامین سرمایه شرکت های بزرگ اینترنتی دنیا به وسیله عرضه عمومی در بورس، در آینده نزدیک شاهد حضور شرکت های بزرگ اینترنتی کشورمان در بورس باشیم.

در این ملاقات سعید محمدی و نیما قاضی، مدیران عامل دیجی کالا و علی بابا و علی کزازی معاون توسعه کسب و کار تپ سی ارائه داشتند.

منبع: مجله شنبه

به "بازدید مدیران ارشد شرکت بورس و فرابورس از دیجی کالا و علی بابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیران ارشد شرکت بورس و فرابورس از دیجی کالا و علی بابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید