خبرنگاران نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سبزوار- خبرنگاران- یک نیکوکار سبزواری با همکاری اصحاب رسانه این شهرستان سه هزار ماسک رایگان بین مراکز توانبخشی بهزیستی و مناطق حاشیه این شهر توزیع کرد.

خبرنگاران نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد

رییس اتاق اصناف سبزوار روز سه شنبه به خبرنگار وبلاگ فیسی بوک گفت: شیوع ویروس کرونا طی دو هفته گذشته سبب کمبود ماسک و وسایل بهداشتی در این شهرستان شده است.

علی کیانی افزود: برخی سودجویان نیز با احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده تلاش می کنند این وسایل را با قیمت گران روانه بازار کنند.

وی ادامه داد: همچنین هفته گذشته 2 انبار ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با تلاش ماموران انتظامی، اداره تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی در سبزوار کشف شد.

براساس اعلام رییس اداره تجهیزات پزشکی مصرفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اینک مراکز درمانی و بیمارستان های زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی نیز با کمبود 80 درصدی در خصوص ماسک طبی روبرو هستند.

این در حالی است که نهادهای بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تا به امروز از کشف محموله احتکاری سه هزار و 897 عددی گالن، بطری و اسپری ضدعفونی کننده از خانه ای در مشهد، کشف 6 هزار عدد ماسک از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی، گرانفروشی تجهیزات پزشکی برخی واحدهای صنفی و خودداری آنها از فروش چنین ملزوماتی خبر داده اند و نهادهای مسوول در این خصوص اقدام به تشکیل پرونده های قضایی و تعزیراتی کرده اند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید