حمایت اقتصادی اسنپ از رانندگانش در شرایط کرونا

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سامانه هوشمند حمل ونقل اسنپ برای حمایت از رانندگانش وام قرض الحسنه پرداخت می نماید. پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش رفت وآمدهای شهری، تاکسی های اینترنتی یکی از کسب وکارهایی بودند که با رکود مالی روبرو شدند. از همین رو شرکت اسنپ در نظر دارد به 5هزار نفر از رانندگانی که پیش از شیوع کرونا به طور تمام وقت در این سامانه فعال بودند وام 20میلیون ریالی با بهره صفر درصد اعطا کند.

حمایت اقتصادی اسنپ از رانندگانش در شرایط کرونا

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، درباره هدف از تخصیص این وام حمایتی می گوید: بدون شک پرهیز از رفت وآمدهای غیرضروری یکی از اصلی ترین راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کروناست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از رانندگان فعال خود که این روزها معیشتشان به واسطه فعالیت کمتر آسیب دیده است حمایت کنیم.

وام 50میلیون ریالی اسنپ برای حمایت از رانندگان مبتلا به کرونا

مدیرعامل اسنپ تخصیص وام قرض الحسنه را قدم اول این سامانه در حمایت از همراهان همیشگی اش می داند و عنوان می نماید که به زودی جزئیات طرح حمایتی در قالب وام 50میلیون ریالی ویژه رانندگانی که در راستا خدمت رسانی خود به ویروس کرونا مبتلا شده اند نیز اعلام می گردد. این طرح به نحوی خواهد بود که افراد بتوانند بدون دغدغه اقتصادی دوران نقاهت خود را سپری و هزینه های جاری شان را در دوران قرنطینه تامین نمایند. رانندگان اسنپ می توانند به وسیله باشگاه رانندگان اسنپ جزئیات این دو وام را پیگیری نمایند.

جزئیات وام قرض الحسنه ویژه رانندگان فعال اسنپ

آن طور که روابط عمومی اسنپ می گوید: وام 20میلیون ریالی این سامانه برای حمایت از رانندگان فعالش با اقساط 10 ماهه خواهد بود. اسنپ برای تسهیل دریافت این وام شرایط ویژه ای در نظر گرفته و متقاضیان بدون احتیاج به ضامن می توانند وام خود را دریافت نمایند.

ملاک انتخاب افراد برای دریافت این وام میزان فعالیت آنها در 6ماه گذشته خواهد بود و 5هزار نفر واجدین شرایط از بین رانندگان فعال ناوگان اسنپ انتخاب می شوند. همچنین اسنپ در نظر دارد به منظور به حداقل رساندن رفت وآمدها برای اخذ این وام سازوکار ویژه ای در نظر بگیرد که جزئیات آن به وسیله باشگاه رانندگان اسنپ اطلاع رسانی می گردد.

منبع: فرارو

به "حمایت اقتصادی اسنپ از رانندگانش در شرایط کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اقتصادی اسنپ از رانندگانش در شرایط کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید