تلاش بر این است تا مشارکت پرشور و انتخابات موثر در کشور شکل بگیرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، معاون سیاسی وزارت کشور گفت: تلاش ما بر این خواهد بود تا مشارکت پرشور و انتخابات موثر در کشور شکل بگیرد.

تلاش بر این است تا مشارکت پرشور و انتخابات موثر در کشور شکل بگیرد

به گزارش خبرنگار، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور در اولین همایش فصلی نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور شخصیت ها و فعالان سیاسی کشور توسط خانه احزاب ایران در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: یکی از مهم ترین مسائل در وزارت کشور دولت یازدهم کیفیت تحزب در کشور بوده که همچنان ادامه دارد.

عرف ادامه داد: کمیسیون ماده 10 احزاب فراجناحی بوده و بحث کیفیت احزاب را پیگیری می کنیم و در تلاش برای تشکیل خانه احزاب در استان ها بوده ایم که تا کنون در 17 استان تشکیل شده است.

معاون سیاسی با بیان اینکه بیشترین مشارکت ها در مجلس پنجم بوده است؛ اضافه کرد: نوسانات مشارکت در انتخابات به کیفیت تحزب و فعالیت احزاب بستگی داشته است.

عرف تاکید کرد: امروز باید در خصوص چگونگی افزایش مشارکت برای مجلس یازدهم بحث و برنامه ریزی کنیم.

او ادامه داد: تلاش ما بر این خواهد بود تا مشارکت پرشور و انتخابات موثر در کشور شکل بگیرد.

عرف تاکید کرد: استراتژی کلی در افزایش مشارکت همیشگی بوده و هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.

او اضافه کرد: با توجه به سیاست های کلی انتخابات و همفکری با شورای نگهبان در راستای استفاده از فناوری های جدید برای انتخابات یازدهم مجلس تلاش خواهیم کرد.

عرف در انتها اضافه کرد: باید همه برای افزایش مشارکت و کارکرد احزاب در این امر تلاش کنیم و انشاءالله انتخابات پرشوری را داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تلاش بر این است تا مشارکت پرشور و انتخابات موثر در کشور شکل بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش بر این است تا مشارکت پرشور و انتخابات موثر در کشور شکل بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید