تامین بودجه محقق نشده دانشگاه ها از محل ذخیره ارزی

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مقرر شده است عدم پرداخت خزانه در تخصیص ارسالی آخر سال 97 سازمان برنامه و بودجه از محل ذخیره ارزی 97 پرداخت شود.

تامین بودجه محقق نشده دانشگاه ها از محل ذخیره ارزی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فیسی بوک به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط با آخرین اطلاعات در زمینه تخصیص سازمان برنامه و بودجه و پرداختی های خزانه به دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری گفت: مقرر شده است عدم پرداخت خزانه در تخصیص ارسالی آخر سال 97 سازمان برنامه و بودجه از محل ذخیره ارزی 97 پرداخت شود.

نظرپور اظهار کرد: با این پرداخت، متوسط دریافتی دانشگاه ها به حدود 90 درصد اعتبار ابلاغی سال 97 می رسد.

به گفته معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، باقیمانده تخصیص تا 100 درصد به صورت تنخواه از اعتبار سال 98 پرداخت خواهد شد.

وی گفت: همه هماهنگی ها صورت می پذیرد تا تنخواه دریافتی در سال جاری خارج از اعتبار ابلاغی سال 98 منظور شود.

نظرپور شرح داد: در خصوص مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری نیز مقرر شده عدم پرداختی خزانه در انتهای سال 97 به تخصیص های ارسالی سازمان برنامه از محل صندوق ذخیره ارزی پرداخت شود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وی یادآور شد: در صورتی که این پرداخت اقدام شود به طور متوسط دریافتی مراکز پژوهشی از بودجه ابلاغی سال 97 معادل 86.60 درصد و پارک های علم و فناوری نیز معادل 87.41 درصد می رسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "تامین بودجه محقق نشده دانشگاه ها از محل ذخیره ارزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین بودجه محقق نشده دانشگاه ها از محل ذخیره ارزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید