خبرنگاران معاون استاندار: نگاه مساله یابی در مازندران ضعیف است

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، ساری- خبرنگاران- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: آنالیز ها نشان می دهد که نگاه تحقیقاتی،جستجوگری و درواقع مساله یابی برای توسعه متناسب با ظرفیت های استان در بین همه اقشار به ویژه مدیران بسیار ضعیف است.

خبرنگاران معاون استاندار: نگاه مساله یابی در مازندران ضعیف است

حسین حسن نژاد روز چهارشنبه درآئین تودیع و معارفه روسای بنیاد نخبگان مازندران با طرح این موضوع که اولویت توسعه ای استان کشاورزی ،صنعت و یا گردشگری است ؟ و یا این که هنوز تلقی از توسعه گردشگری در استان معین نیست و با ابهامات زیادی روبرو است، اضافه کرد: اگر مساله یابی برای توسعه استان به صورت واقعی مطرح گردد ، راهکارهای آن نیز تبیین می گردد.

وی با بیان این که نرخ فعالیت در مازندران بالا است ولی نتیجه این فعالیت ها منجر به توسعه نشده است، گفت: آنالیز ها نشان می دهد که نرخ تسهیلات و سپرده گذاری در استان انطباق ندارد، یعنی مردم استان در تبدیل پول به سرمایه همچنان سر درگم هستند .

معاون استاندار مازندران کسب دانایی از پیرامون را برای معین شدن راستا توسعه دانست و گفت: بزرگترین مشکل در استان این است بعضی از مسایل ترسیم می گردد که به لحاظ علمی مساله نیست.

حسن نژاد ادامه داد: به همین دلیل در حالی بعضی از تحقیقات و پروژه های استان کاربردی و عملیاتی می گردد که اصلا مساله یابی و نیازسنجی درستی نشده است و این مشکل در حوزه اجرا و مدیریت استان مازندران زیاد دیده می گردد.

وی تاکید نمود: تحقیقات موثر و کاربردی شدن آن سبب توسعه مازندران می گردد و انتظار داریم بنیاد نخبگان با عملیاتی کردن طرح شهید احمدی روشن به یاری توسعه و پیشرفت استان بیاید.

وی با بیان این که روسای ادارات نیازسنجی را مطالبه گری نمی نمایند، گفت: معتقدم آموزش و پرورش باید نگاه جستجو گری و مساله یابی در جامعه را بین دانش آموزان به درستی آموزش بدهد .

در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید بنیاد نخبگان مازندران که با حضور احسان چیت ساز معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان و جمعی از مسئولان استانی امروز چهارشنبه در ساری برگزار گردید ، دکتر محمد آزادبخت به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان مازندران معرفی گردید و از خدمات چهار ساله دکتر محسن جهانشاهی نیز قدردانی شده است.

دکتر محمد آزاد بخت که از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران است، سابقه خدمت در معاونت آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و همچنین معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون استاندار: نگاه مساله یابی در مازندران ضعیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار: نگاه مساله یابی در مازندران ضعیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید