بسته سرمایه گذاری بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان در آذربایجان شرقی تدوین شد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تدوین بسته سرمایه گذاری بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان اطلاع داد.

بسته سرمایه گذاری بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان در آذربایجان شرقی تدوین شد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، روز چهارشنبه 11 تیرماه 99 جلسه آنالیز و مشخص بسته های سرمایه گذاری پیشنهادی بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مدیران و نمایندگان دستگاه های ذی ربط برگزار گردید.

احمد حمزه زاده در مورد بازارچه عظیم صنایع دستی قزلجه میدان گفت: بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان در ورودی شهر تبریز جنب آزادراه و روستای قزلجه میدان واقع شده و از مساحتی بالغ بر 43 هزار مترمربع برخوردار است، این بازارچه با ایجاد 153 واحد کارگاهی و نمایشگاهی صنایع دستی و همچنین واحدهای تجاری و تفریحی یکی از عظیم ترین بازارچه های صنایع دستی کشور خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در مورد جلسه تدوین بسته سرمایه گذاری این بازارچه گفت: در این جلسه بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری این اداره کل و شرکت شهرک های صنعتی استان مورد آنالیز و تدوین نهاده شد.

او ادامه داد: به دنبال تدوین بسته سرمایه گذاری این بازارچه صنایع دستی، مقرر شد تا این بسته پیشنهادی به صورت مشارکت مدنی طی مراحل اداری در قالب ماده 27 در فراخوانی ارائه شده و جذب سرمایه گذار آن انجام گردد.

حمزه زاده در انتها گفت: پس از جذب سرمایه گذار برای بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان، عملیات ساخت و تکمیل این پروژه که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی خوبی همراه است، تداوم خواهد یافت.

منبع: میراث آریا

به "بسته سرمایه گذاری بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان در آذربایجان شرقی تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته سرمایه گذاری بازارچه صنایع دستی قزلجه میدان در آذربایجان شرقی تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید