بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

آمریکا توان فعال سازی مکانیسم ماشه را ندارد، ترامپ 2 راه نجات دارد

شکست های پی در پی واشنگتن در قبال ایران و موضوع ناتوانی در به کارگیری مکانیسم ماشه موضوعی بود که چند استاد دانشگاه آمریکا نیز به خوبی به تشریح آن پرداختند.

21 مهر 1399

از ساخت وسازهای جدید تا تامین سیستم های گرمایشی مدارس

مدارس پیشانی و چهره نظام آموزشی کشور هستند و تامین فضای آموزشی درخور شان و مناسب دانش آموزان از جمله حقوق و مطالبات به حق مردمی است. با وجود رشد سنواتی بودجه این امر، مسائل اعتباری برای تامین و ساخت مدارس همیشه وجود داشته است به گونه ای که گفته می گردد...

19 مهر 1399

دعوت بزرگان عشایر و قبایل شرق سوریه به مقاومت برابر اشغالگری آمریکا

بزرگان قبایل و عشایر شرق سوریه با برگزاری نشستی با عنوان وحدت سوریه در شهر القامشلی بر ضرورت مقاومت مردمی برای بیرون کردن نظامیان اشغالگر آمریکا و ترکیه از خاک سوریه تاکید کردند.

12 شهریور 1399

تنگناهای اقتصادی بودجه عمومی کشور، توجه به منافع نسل های آینده در انتشار اوراق بدهی ضروری است

علوی راد گفت: دولت در انتشار اوراق بدهی با هدف جبران کسری بودجه خود باید منافع نسل های آینده را مدنظر قرار دهد.

9 مرداد 1399

با معروف ترین هتل های جهان از دید گردشگران آشنا شویم

در گیتی اقامتگاه های مختلفی بوده که بعضی از آنان خصوصیات بی مثالی دارند و همین موضوع سبب گشته تا به عنوان بهترین هتل های جهان معروف گردند. البته معیارهای مختلفی برای چنین سنجشی وجود داشته که از نظر هر فرد، شرکت و سایتی متفاوت است. سایت تریپ ادوایزر با...

3 تیر 1399

خبرنگاران 136 هزار بیمه نامه در بخش جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری صادر شد

شهرکرد- خبرنگاران- مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال زراعی جاری از یکم مهرماه 1398 تا به امروز 136 هزار انواع بیمه نامه در حوزه های زراعی، باغی، دام و طیور در استان صادر شده است.

27 اردیبهشت 1399

خبرنگاران ارتقای آموزشی مناطق محروم کرمان با کمک 35.7 میلیارد تومانی بنیاد علوی

کرمان - خبرنگاران - پیشرفت و توسعه فضای آموزشی یکی از اقدامات بنیاد علوی در مناطق محروم کشور است که به این منظور تا به امروز حدود 35 میلیارد و 700 میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان از طریق بنیاد علوی به مناطق محروم استان کرمان اختصاص داده شده است.

25 اردیبهشت 1399

اختصاص بیش از 3 میلیاردتومان سرانه بهداشتی به مدارس استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، 3 میلیارد و 600 میلیون تومان، سرانه بهداشتی به مدارس استان اختصاص یافت.

7 اردیبهشت 1399

زیبایی های ولگاگراد

زیبایی های ولگاگرادزیبایی های ولگاگراد تنها در جنگ و نبردهای خونین و فداکاری های سربازانش خلاصه نمی شود در این شهر جاذبه های طبیعی و هنری فراوانی برای بازدید وجود دارد.

16 فروردین 1399

روستایی که به ساکنان جدیدش حقوق ماهیانه زیادی می دهد!

روستای کاندلا در ایتالیادر نواحی جنوبی ایتالیا روستای تماشایی به اسم کاندلا (Candela) هست که با تپه ها و جنگل های سرسبز احاطه شده و روزگاری به خاطر خیابان های شلوغ و گردشگرانش به ناپل کوچک معروف بود. مسئولان این روستای قرون وسطایی و بکر به تازگی تصمیم گرفتند...

19 اسفند 1398

نفوذ ناتو در قرقیزستان؛ از اصلاحات نظامی در نیروهای مسلح تا پشتیبانی اقتصادی

ناتو از شروع استقلال قرقیزستان در میان سازمان های بین المللی بسیار فعال بود که بر سیاست رهبری این کشور تاثیر داشتند و همکاری آن با قرقیزستان بیشتر در زمینه شکل گیری روابط مدنی و نظامی بود.

3 بهمن 1398

5 موزه مشهور فرانسه، پاریس

موزه ها خانه هایی ارزشمند هستند که تکنولوژی بشر امروز را با هوش و خلاقیت گذشتگان به چالش می کشند. آثاری به راستی منحصربه فرد که حتی پیشرفته ترین اختراعات امروزی نیز در برابرشان سر تعظیم فرود آورده اند. شاید به همین دلیل است که این مجموعه های ارزشمند به...

24 دی 1398