چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد ویژه نوروز 98 با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، مدیرکل میراث فرهنگی استان و سایر اعضای ستاد در سالن شهید موحدین استانداری برگزار گردید.

چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این نشست با بیان اینکه باید از گردشگران نوروزی به بهترین نحو پذیرایی گردد، گفت: کمیته های مختلف ستاد خدمات سفر استان باید اطلاعات مورد احتیاج گردشگران را در ورودی شهرهای استان به آنها ارائه نمایند.

صادقیان اضافه کرد: نقش کمیته اطلاع رسانی در ارائه اطلاعات و خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی بسیار مهم است.

او با تاکید بر اهمیت نشست های ستاد خدمات سفر توضیح داد: از هفته آینده مدیران کل امور شهری استانداری و میراث فرهنگی علاوه بر حضور در نشست های خدمات سفر در شهرستان ها، از طرح های بازآفرینی شهری نیز بازدید نمایند.

معاون استانداری یزد توضیح داد: نشست های کمیته های 11 گانه ستاد خدمات سفر باید به صورت مستمر برگزار و برای پذیرایی هرچه بهتر میهمانان استان برنامه ریزی گردد.

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری جشنواره های متعدد در سال 97 گفت: تقویم جشنواره های میراث فرهنگی آماده است و به زودی زمان و نام این برنامه ها در سال آینده منتشر می گردد.

فاطمی همچنین از نامگذاری هریک از روزهای فروردین 1398 با عنوان یکی از شهرستان های استان اطلاع داد و اضافه کرد: این تصمیم در راستای توجه به همه شهرستان ها در برنامه های تبلیغاتی و رسانه ای اتخاذ شده است.

فرمانداران 10 شهرستان و نیز مسئولان کمیته های زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت ها و برنامه ها پیش رو را ارائه کردند.

منبع: میراث آریا

به "چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد ویژه نوروز 98 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد ویژه نوروز 98 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید