پرداخت بیش از 19میلیارد ریال تسهیلات به بانوان روستایی زنجان در حوزه صنایع دستی

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان زنجان گفت: در امسال برای 172 طرح روستایی صنایع دستی در حوزه بانوان تسهیلاتی بالغ بر 19میلیارد و 493میلیون ریال پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 19میلیارد ریال تسهیلات به بانوان روستایی زنجان در حوزه صنایع دستی

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز، 16 مهر در زنجان مطرح نمود: برای 172طرح روستایی صنایع دستی در حوزه بانوان تا کنون تسهیلاتی بالغ بر 19 میلیارد و 493 میلیون ریال پرداخت شده است.

او ادامه داد: در 6 ماهه سال 97 در حوزه مشاغل خانگی صنایع دستی بانوان در دو حوزه شهری و روستایی نیز تاکنون برای 108 طرح ارائه شده اعتباری بیش از 13میلیارد ریال پرداخت شده است.

رحمتی در مورد مجموع تسهیلات پرداختی در حوزه طرح های روستایی اظهار کرد: تا کنون 2 میلیارد و 833 میلیون تومان در همه رشته های صنایع دستی برای 194 طرح روستایی صنایع دستی به زنان و مردان روستایی تسهیلات واگذار شده است.

به گفته این مسئول پرداخت این تسهیلات در راستای طرح های متمرکز سامانه کارا است که از سال 96 ارائه طرح ها شروع و پرداخت ها در 6 ماهه اول سالجاری انجام شده است.

منبع: میراث آریا

به "پرداخت بیش از 19میلیارد ریال تسهیلات به بانوان روستایی زنجان در حوزه صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 19میلیارد ریال تسهیلات به بانوان روستایی زنجان در حوزه صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید