نکونام: بازیکنانی که قدر لباس فولاد را ندانند کنار می گذارم، داور پنالتی 200 درصدی مان را نگرفت

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، بازیکنانی که قدر پیراهن این تیم را ندانند، از فهرست سرخپوشان خوزستانی کنار می گذارد.

نکونام: بازیکنانی که قدر لباس فولاد را ندانند کنار می گذارم، داور پنالتی 200 درصدی مان را نگرفت

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیمش در خانه ذوب آهن اصفهان ضمن بیان این مطلب گفت: بازی را بد شروع کردیم و بد شروع کردن بازی مان هم به دلیل این بود که دو بازیکن جوان ما در میدان حاضر شدند و مقابل بازیکنان باتجربه ذوب آهن خوب بازی نکردند. متأسفانه ذوب آهن روی تک موقعیتش به گل رسید و شرایط برای ما سخت شد. در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم بازی تحت کنترل ما بود و دو سه موقعیت گلزنی داشتیم که از دست دادیم.

وی ادامه داد: دو نکته را دوست دارم که بگویم. مثل بازی قبل که با یک پنالتی اشتباه گل خوردیم، امروز هم داور پنالتی 200 درصدی ما را نگرفت. اشتباهات داوری واقعاً به ما ضربه زده است. موضوع دیگر هم این است که حسن بیت سعید را شب گذشته از دست دادیم و علی رغم اینکه شرایط خوبی نداشت، مجبور شدیم از او استفاده کنیم. صالح حردانی نیز مریض بود و سه روز او را در اختیار نداشتیم. علاوه بر این محمد آبشک هم ما را همراهی نکرد و مجبور شدیم ترکیب مان را تغییر دهیم. با این حال گلایه ای نداریم و با تمام مشکلاتی که داشتیم باید پیروز می شدیم و حداقل نتیجه مساوی منصفانه بود که هم با اشتباه داور و هم اشتباه خودمان بازی را باختیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه تیمش همانند ذوب آهن خوب بازی می کند، اما نتیجه نمی گیرد، شرح داد: تیم ما را با ذوب آهن مقایسه نکنید. شرایط ما خوب است. ما دو بازی را به خاطر اشتباهات سهوی داوری از دست دادیم، سه پیروزی متوالی داشتیم و تیمی نتوانسته بود ما را شکست بدهد، ولی شرایط مان در دو بازی اخیر فرق می کرد. بازیکنانی که قدر لباس تیم فولاد را ندانند از تیم کنار می گذارم. باشگاه فولاد باشگاه بزرگی است. من از نام ها می گذرم و آنها را کنار می گذارم و بازیکنانی که برای فولاد زحمت می کشند در تیم می مانند. شرایط ما در این روزها با توجه به مصدومیت و مریضی بازیکنان سخت بوده است، اما در نیم فصل دوم جبران خواهیم کرد.

نکونام با اشاره به بازیکنان باتجربه تیمش اظهار کرد: برخی بازیکنان برای ما مفید تر هستند و با توجه به تغییراتی که می خواستیم بدهیم شش بازیکن هم بیشتر نمی توانستیم جذب کنیم. در نیم فصل شرایط تیم را بهتر خواهیم کرد. آینده باشگاه فولاد فوق العاده روشن است و به هیچ تیمی راحت باج نمی دهیم. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم و در دو بازی گذشته هم اگر اشتباهات داوری نبود با امتیاز از زمین بیرون می آمدیم.

وی در سرانجام درباره اعتراضش به داوری اظهار داشت: یک پنالتی بدون شبهه بود که داور به نفع ما نگرفت. در نیمه دوم قبل از اینکه سوت بازی زده شود بازیکنان ذوب آهن به زمین ما آمدند، ولی داور خطا به نفع ذوب آهن گرفت که کمک داور این موضوع را به داور گفت. وقتی توپ به بازیکنان ذوب آهن می خورد، می افتادند. توپ است دیگر، نه تیر! خجالت می کشم درباره برخی مسائل صحبت کنم و اینکه بگوییم همه چیز خوب است، درست نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: بازیکنانی که قدر لباس فولاد را ندانند کنار می گذارم، داور پنالتی 200 درصدی مان را نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: بازیکنانی که قدر لباس فولاد را ندانند کنار می گذارم، داور پنالتی 200 درصدی مان را نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید