شطرنج نوجوانان و نونهالان آسیا؛ قمی نایب قهرمان شد، عنوان سوم به موحد و پورآقابالا رسید

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، رده بندی پایانی بخش استاندارد مسابقات قهرمانی نوجوانان و نونهالان آسیا اعلام شد و پرنیان قمی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

شطرنج نوجوانان و نونهالان آسیا؛ قمی نایب قهرمان شد، عنوان سوم به موحد و پورآقابالا رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور نهم (سرانجامی) مسابقات بخش استاندارد قهرمانی نوجوانان و نونهالان آسیا برگزار گردید و در سرانجام صندلی نمایندگان شطرنج ایران در جداول مختلف رده بندی معین شد.

در بخش زیر 8 سال دختران، روشا اکبری با وجود پیروزی دور آخر برابر حریف هندی و هم امتیاز شدن با نایب قهرمان رقابت ها، به علت امتیازشکنی کمتر چهارم شد و از کسب مدال بازماند. در این بخش دیبا سلیمانی نوزدهم شد.

در بخش 10 سال دختران، عسل ابراهیمی که در صورت پیروزی به روی سکو می رفت، به حریف ازبک باخت و هفتم شد. در این بخش مهسا علوی یازدهم شد.

در بخش 12 سال دختران، ریحانه حاجت نیا در مکان سیزدهم جدول نهاده شد.

در بخش 14 سال دختران، پرنیان قمی در دور سرانجامی به تساوی رضایت داد و به نشان نقره دست یافت.

در بخش 16 سال دختران، پروا بهزادنظیف در دور سرانجامی به تساوی رسید و در رده هشتم نهاده شد.

در بخش 18 سال دختران، نیکی نادرنیا برابر حریف خود مغلوب شد و در سرانجام عنوان چهارم را کسب کرد. نادرنیا در صورت پیروزی می توانست عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهد. در این بخش وصال حامدی نیا دهم شد.

در بخش 8 سال پسران، اراد یگانگی و آرمین صمیمی به حریفانی از کشورهای مالزی و قزاقستان باختند و به ترتیب پانزدهم و نوزدهم شدند.

در بخش 10 سال پسران، سینا موحد نتیجه را به حریف هندی واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت. او در صورت پیروزی، قهرمان و در صورت تساوی، نایب قهرمان می شد.

در بخش 14 سال پسران، سید امیررضا رضوی با وجود تساوی مقابل قهرمان و هم امتیاز شدن با نایب قهرمان، به علت امتیازشکنی کمتر چهارم شد و از کسب مدال بازماند. در این بخش آرین برادران تمدن ششم شد.

در بخش 16 سال پسران، امیررضا پورآقابالا هم امتیاز با نایب قهرمان به علت امتیازشکنی کمتر سوم شد و مدال برنز گرفت.

لازم به یادآوری است که تیم ملی ایران در بخش سریع و برق آسای این مسابقات نیز صاحب 7 مدال (1 طلا، 3 نقره و 3 برنز) شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "شطرنج نوجوانان و نونهالان آسیا؛ قمی نایب قهرمان شد، عنوان سوم به موحد و پورآقابالا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شطرنج نوجوانان و نونهالان آسیا؛ قمی نایب قهرمان شد، عنوان سوم به موحد و پورآقابالا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید