سازوکاری برای حل مشکل خبرنگارانی که پرداخت بیمه شان به تاخیر افتاده در نظر گرفته می گردد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرارگرفتن شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت، موضوعی است که همه خبرنگاران و حتی خبرگزاری ها را شامل می گردد و قرار است سازوکاری نیز برای افرادی که در پرداخت حق بیمه هایشان فاصله ایجاد شده، در نظر گرفته گردد.

سازوکاری برای حل مشکل خبرنگارانی که پرداخت بیمه شان به تاخیر افتاده در نظر گرفته می گردد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع وبلاگ فیسی بوک، با اشاره به مطرح شدن شغل خبرنگاری در دسته مشاغل سخت، گفت: ما مفهوم عام خبرنگاری را مورد تاکید قرار داده ایم، این موضوع همه وبلاگ فیسی بوک و حتی خبرگزاری ها را نیز شامل می گردد و قرار است سازوکاری نیز برای افرادی که در پرداخت حق بیمه هایشان فاصله ایجاد شده، در نظر گرفته گردد و حتی امکان دارد از محل یارانه ها این مشکل حل گردد.

وی اضافه کرد: در خصوص سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری صورت جلسه ای تهیه می کنیم و اگر احتیاج به مواد قانونی باشد تصویب و اصلاح لازم انجام می گردد، حتی این اصلاح قانون ممکن است مصوبه شورای وزیران را بخواهد.

وزیر کار درباره توزیع بسته های حمایتی تاکید نمود: توزیع یک بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، در جلسه شب گذشته با حضور رئیس جمهوری مطرح شد و این سبد با توجه به تعداد اعضای خانوار بین 100 تا 350 هزار تومان خواهد بود.

شریعتمداری تاکید نمود: میزان حقوق مشمولان تأمین اجتماعی از اردیبهشت ماه برای حداقل حقوق، افزایش 36.5 درصدی خواهد داشت و در سایر سطوح نیز افزایش 13 درصد به علاوه عدد ثابت 216 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سازوکاری برای حل مشکل خبرنگارانی که پرداخت بیمه شان به تاخیر افتاده در نظر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازوکاری برای حل مشکل خبرنگارانی که پرداخت بیمه شان به تاخیر افتاده در نظر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید