دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید مسافران از بافت تاریخی بشرویه

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از بافت تاریخی شهرستان بشرویه بازدید کرد.

دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید مسافران از بافت تاریخی بشرویه

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، ولی تیموری رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور روز گذشته در بازدید از بافت تاریخی شهر بشرویه گفت: شهرستان بشرویه دارای یک وحدت کامل بین مقامات اداری و مردم است که این یک پتانسیل مهم و کاربردی است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سالیان قبل تنها شهرستان بشرویه به عنوان یک ورودی و راستا برای مسافران بوده اما با همت سرمایه گذاران و امور گردشگری اکنون در باب اقامتگاه های بوم گردی و بافت تاریخی حرف اول استان خراسان جنوبی را می زند.

تیموری بیان داشت: امید داریم تا مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به مشهد الرضا و بعضا استان های مرکزی را دارند حتما از بافت زنده و تاریخی و بخصوص کویر این شهرستان دیدن نمایند و بتوانند سفری دلنشین را به همراه خانواده در کویر داشته باشند.

بشرویه یکی از ده شهر خشت و گلی ایران است که بافت تاریخی آن با 22 هکتار مساحت با شماره 7836 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

منبع: میراث آریا

به "دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید مسافران از بافت تاریخی بشرویه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت معاون گردشگری کشور برای بازدید مسافران از بافت تاریخی بشرویه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید