دو زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت کردند

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، مرکز پزشکی حج جمهوری اسلامی ایران، هویت دو زائری را که در شهرهای مکه و مدینه درگذشتند، خاطرنشان کرد.

دو زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت کردند

به گزارش وبلاگ فیسی بوک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، محمدتقی حلی ساز، رییس این مرکز گفت: یکی از زائران مرد و دیگری زن از استان های اصفهان و خراسان جنوبی بودند که بر اثر ایست قلبی فوت کردند.

او به هویت زائر مرد، اشاره نمود و اضافه نمود: اصغر مکتوبیان 56 ساله از کاروان 13321 اصفهان بود که حوالی ساعت 16 روز چهارشنبه، نهم مردادماه در هتل حیات العالمی شهر مدینه منوره درگذشت.

رییس مرکز پزشکی حج، هویت زائر دوم را خانم صاحبجان شاهی 57 ساله از کاروان 39013 شهرستان طبس خراسان جنوبی گفت و اضافه نمود: این زائر خانه خدا بامداد سوم مردادماه پس از تشرف به مسجدالحرام و ادای فریضه نماز صبح در هتل دارسادن مکه مکرمه درگذشت.

علی رضا رشیدیان - رییس سازمان حج و زیارت - گفت: این زائران قبلا در ایران عمل قلب باز انجام داده بودند و به دلیل همین عارضه، جان باختند.

به گفته او، با موافقت خانواده های این زائران، یکی در مدینه و دیگری در مکه دفن شده است.

تا امروز (آدینه 11 مردادماه) بیش از 80 هزار و 600 زائر ایرانی برای شرکت در مناسک حج با پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان منتقل شده اند.

این پروازها تا 14 مرداد برای انتقال بیش از 86 هزار زائر ایرانی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دو زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو زائر ایرانی در مکه و مدینه فوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید