بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می شود

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، دولت انتاریو در تازه ترین اقدامات خود تصمیم گرفته است بودجه مؤسسات هوش مصنوعی و پزشکی احیاکننده را قطع کند.

بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فیسی بوک به نقل از تایمز هایراجوکیشن، دولت انتاریو در تازه ترین اقدامات خود تصمیم گرفته است بودجه مؤسسات هوش مصنوعی و پزشکی احیاکننده را قطع کند.

دولت انتاریو در راستای اقدامات غیر معقول خود، 30 میلیون دلار کانادا بودجه مؤسسات هوش مصنوعی و پزشکی احیا کننده را قطع می کند و همین موضوع منجر به از بین رفتن فرصت های شغلی جدید خواهد شد.

کمک سالانه برای سرمایه گذاری های علمی در دولت انتاریو در حالی نادیده گرفته می شود که مؤسسات هوش مصنوعی بسیار بیشتر از بودجه ای که دریافت می کنند، کارایی دارند.

براساس تصمیم دولت داگ فورد، 20 میلیون دلار کانادا از بودجه مؤسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی وکتور، پنج میلیون دلار کانادا از مؤسسه پزشکی احیاکننده و چهار میلیون دلار کانادا از مؤسسه تحقیقات پیشرفته کانادا کم می شود.

مؤسسات پزشکی احیاکننده هیچگونه کمک مالی دیگری ندارند و به دنبال منابع جایگزین هستند.

موسسه هوش مصنوعی در سال 2017 توسط دولت های استانی و فدرال، همراه با موسسات خصوصی و دانشگاهی به سرپرستی دانشگاه تورنتو و دیگر دانشگاه ها شکل گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید