استارتاپ

نگاهی به مشخصات خودرو برقی دایسون؛ مرگ زودرس جدی ترین رقیب تسلا

از زمانی که تسلا مفهوم خودرو الکتریکی را به صورت امروزی وارد فرهنگ خودروسازی کرد، شرکت ها و استارتاپ های بسیاری وارد حوزه خودروسازی الکتریکی شدند. بسیاری از این شرکت ها عمر کوتاهی دارند و ایده های ناب آن ها نیز به همراه شرکت کشته می شود. دایسون نیز یکی...

10 مرداد 1399

109 هزار نفر از بیکاران اصفهانی را دانش آموختگان تشکیل می دهند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: 109 هزار نفر از مجموع 250 هزار نفری بیکاران این استان را دانش آموختگان تشکیل می دهند.

1 مرداد 1399

رونق یا رکود، دو سرنوشت متفاوت استارتاپ ها در روبرو با کرونا

مصاحبه دکتر نعیم ابراهیمیان، معاونت بازرگانی فروشگاه اینترنتی اکالا با روزنامه دنیای اقتصاد به بهانه تاثیر ویروس کرونا بر فضای استارتاپی کشور.

23 اردیبهشت 1399

مدیران با تجربه هر فناوری را جهانی می نمایند

در دنیای پرسرعت امروز برای توسعه و پیشرفت و جا نماندن از غافله تجارت جهانی علاوه بر نوآوری وجود مدیران با تجربه یک اصل اساسی به شمار می رود.

6 فروردین 1399

گسترش همکاری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با نخبگان و کارآفرینان

جلسه گسترش همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با نخبگان و کارآفرینان طرح های خلاقانه پارک علم و فناوری برای تقویت حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد.

10 مهر 1398

رستوران های تمام رباتیک پایانی برای مشاغل انسانی؟

تعداد رستوران های تمام رباتیک روز به روز در حال افزایش است و تقریبا در هر کشور پیشرفته حداقل یک رستوران رباتیک یا تمام رباتیک وجود دارد. رستوران هایی که از سفارش و تحویل غذا تا دریافت پول و ارائه فیش را توسط ماشین های هوشمند انجام می دهد. اما این ماجرا...

7 مهر 1398