مدیران با تجربه هر فناوری را جهانی می نمایند

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، در دنیای پرسرعت امروز برای توسعه و پیشرفت و جا نماندن از غافله تجارت جهانی علاوه بر نوآوری وجود مدیران با تجربه یک اصل اساسی به شمار می رود.

مدیران با تجربه هر فناوری را جهانی می نمایند

به گزارش یک خبرنگار فناوری وبلاگ فیسی بوک، طراحی، فراوری و توسعه هر محصولی شاید در نگاه اول ساده به نظر آید، اما یک اصل مهم در فراوری بازریابی است خصوصا اگر در محصول نوآوری هم وجود داشته باشد. بسیاری از نخبگان پس از فارغ التحصیلی سراغ فراوری می فرایند، اما با وجود حمایت های اقتصادی و معنوی از سوی بخش های مختلف با شکست روبرو می شوند.

ایران کشور جوانی است و تعداد زیادی از این جوانان پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار آزاد می شوند. امروزه بخشی از مشاغل آزاد در این کشور در قالب استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در حال فعالیت هستند.

همه ما از مشاغل آزاد به حجره های بازار خواهیم رسید، جایی که هر حاجی بازار با سال ها رنج و کوشش به چنین جایگاهی رسیده است. به نظر می آید در کسب و کار های جدید هم احتیاج است تا یک حاجی بازاری متفاوت وارد شده با تجربیات خود راهنمای جوانان باشد.

وجود یک مدیر حرفه ای و کاربلد می تواند یک شرکت تازه تاسیس را با معرفی توانمندی ها و خدماتش به بازار های داخلی و جهانی معرفی کند.

در این اینفوگرافی به ویژگی های لازم برای یک مدیر با تجربه اشاره شده است:

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیران با تجربه هر فناوری را جهانی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران با تجربه هر فناوری را جهانی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید