هوش مصنوعی

خبرنگاران تشخیص دیابت با یاری گوشی های هوشمند

تهران - خبرنگاران - محققان دانشگاه سن فرانسیسکو در آمریکا یک نشانگر زیستی دیجیتال ساختند که امکان تشخیص دیابت نوع دو را با استفاده از دوربین درونی گوشی های هوشمند فراهم می نماید.

13 مهر 1399

انتخاب گوشی پرچمدار هوآوی Mate 30 Pro 5G به عنوان سریع ترین و روان ترین گوشی سال 2019

داشتن پردازنده قدرتمند لزوماً نمی تواند ضامن عملکرد سریع و روان یک گوشی باشد؛ بلکه باید فاکتورهای مختلفی کنار هم جمع شوند تا سرعت یک گوشی به بالاترین حد برسد.

17 اسفند 1398

توسعه فناوری خودروی بدون راننده در دستور کار نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: جوانهای ما همواره بهترینها را رقم می زنند. به مرکز تحقیقات مخابرات گفتم با همکاری دانشگاهها، توسعه فناوری خودروی بدون راننده هوشمند را پیش ببرند.

23 آبان 1398

بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می شود

دولت انتاریو در تازه ترین اقدامات خود تصمیم گرفته است بودجه مؤسسات هوش مصنوعی و پزشکی احیاکننده را قطع کند.

16 مهر 1398

رستوران های تمام رباتیک پایانی برای مشاغل انسانی؟

تعداد رستوران های تمام رباتیک روز به روز در حال افزایش است و تقریبا در هر کشور پیشرفته حداقل یک رستوران رباتیک یا تمام رباتیک وجود دارد. رستوران هایی که از سفارش و تحویل غذا تا دریافت پول و ارائه فیش را توسط ماشین های هوشمند انجام می دهد. اما این ماجرا...

7 مهر 1398

اینستاگرام ، امکان تازه برای گزارش اطلاعات نادرست و جعلی

کاربران اینستاگرام از این پس می توانند در صورت روبرو شدن با خبرها و اطلاعاتی که به نظر نادرست و جعلی می آید با چند کلیک چنین محتواهایی را گزارش کنند.

21 شهریور 1398

تشخیص صحیح سرطان سینه با هوش مصنوعی

محققان آمریکایی سیستم هوش مصنوعی ابداع نموده اند که بهتر از پزشکان می تواند انواع مختلف سرطان سینه را ردیابی کند و میان آنها تمایز قائل گردد.

16 شهریور 1398

نسل جدید ربات آموزش پینگ پونگ

شرکت جولا از فراوری یک ربات جدید آموزش پینگ پونگ خبر داده که از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت عمکرد خود استفاده می نماید.

8 شهریور 1398

مایکروسافت یک میلیارد دلار در هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، مایکروسافت میخواهد یک میلیارد دلار در شرکت هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند که الون ماسک آن را تاسیس نموده است.

2 شهریور 1398