طراحی گرافیکی و چاپ

چه بلایی سر کیم یو-جونگ آمده است؟ ، 35 روز بی خبری از خواهر رهبر کره شمالی

خواهر قدرتمند رهبر کره شمالی آخرین بار روز 27 ژوییه در انظار عمومی ظاهر شده و از آن زمان به بعد تقریبا هیچ کس از سرنوشت او خبر دقیق ندارد.

23 مهر 1399

چاپ پانزدهم مقدمه ابن خلدون پس از 52 سال

52 سال پس از نخستین انتشار کتاب مقدمه ابن خلدون با ترجمه محمد پروین گنابادی توسط این انتشارات، این ترجمه بار دیگر در دو جلد و با قیمت 190هزار تومان منتشر شده است تا شمار تجدید چاپ های این کتاب به عدد 15 برسد.

30 مرداد 1399

یاری 800 میلیاردی خیران به هلال احمر برای مقابله با کرونا

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره اقدامات این سازمان در زمینه پیشگیری از کرونا از ابتدای شیوع این بیماری گفت: مبلغ 813 میلیارد ریال از سوی خیران و مردم برای مقابله و پیشگیری از کرونا به هلال احمر یاری شده است.

16 تیر 1399

چه بخوریم تا باهوش شویم؟

آیا مواد غذایی که مصرف می کنیمتاثیری در افزایش یا کاهش هوش ما دارد؟؟؟

5 تیر 1399

مستند نیازمند صراحت است، سندهای محرمانه در اختیار ما قرار نمی گیرد

به گزارش خبرنگاران، در محفل جنبش رسانه انقلاب مستند اتاق جنگ از آثار برگزیده پنجمین جشنواره فیلم عمار با حضور مصطفی حریری کارگردان فیلم و محمدعلی گودینی و علی الله سلیمی از نویسندگان و منتقدان ادبی در حوزه هنری نقد و آنالیز شد.

1 تیر 1399

خبرنگاران مدیر مسئول شرق: روزنامه یعنی چاپ

تهران- خبرنگاران- مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق معتقد است: روزنامه یعنی چاپ؛ وقتی جلوی چاپ را بگیرید، مفهوم آن تعطیل شدن است؛ وقتی از روزنامه صحبت می کنیم یعنی از یک رسانه مکتوب سخن می گوییم، وقتی جلوی رسانه مکتوب گرفته می شود، یعنی تعطیل شدن....

10 خرداد 1399

ازبکستان جدید؛ همگرایی منطقه ای با نیم نگاهی به غرب

همکاری های منطقه ای و حفظ تعادل بین نفوذ روسیه و چین، خط مشی اصلی سیاست خارجی ازبکستان پس از به قدرت رسیدن میرضیایف است.

22 فروردین 1399

مناسب ترین کشورهای دنیا برای مهاجرت (قسمت دوم)

مهاجرت شاید به اندازه تاریخ بشر قدمت داشته باشد. از گذشته های دور تا به امروز همیشه افرادی برای بهبود شرایط زندگی خود اقدام به مهاجرت نموده اند. اگر هوای مهاجرت در سردارید و در انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت تردید نموده اید، با خبرنگاران همراه باشید تا...

28 اسفند 1398

مالیات، پاشنه آشیل بودجه!

دولت همان راهی را که در لایحه بودجه 98 طی کرد، درباره لایحه بودجه 99 هم در پیش گرفته است.

30 بهمن 1398

دانشجویان جامعه اسلامی علوم پزشکی زابل در نماز آدینه بیانیه پخش کردند

دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی زابل امروز نمازجمعه زابل و هامون بیانیه ای در مورد ایرادات لایحه بودجه 99 صادر و پخش کردند.

27 بهمن 1398

5 موزه مشهور فرانسه، پاریس

موزه ها خانه هایی ارزشمند هستند که تکنولوژی بشر امروز را با هوش و خلاقیت گذشتگان به چالش می کشند. آثاری به راستی منحصربه فرد که حتی پیشرفته ترین اختراعات امروزی نیز در برابرشان سر تعظیم فرود آورده اند. شاید به همین دلیل است که این مجموعه های ارزشمند به...

24 دی 1398