پذیرایی از مشتریان با پیشخدمت روباتیک ترزا

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، رستوران Tea Room در قلب لندن از مشتریان خود با پیشخدمت روباتیک ترزا پذیرایی می کند.

پذیرایی از مشتریان با پیشخدمت روباتیک ترزا

ترزا نسل ششم پیشخدمتهای روباتیک است که چند سال پیش برای اولین بار در ژاپن راه اندازی شد. این روبات هوشمند با قابلیت های ویژه ای همچون ناوبری مستقل، مکالمه صوتی، شناسایی موانع و همچنین تحویل اتوماتیک ظرف غذا ساخته شده است. این سیستم با حسگرهای هوشمند تمامی موانع را شناسایی کرده و بدون برخورد با هیچ جسمی به ارامی حرکت کرده و راستا موردنظر را شناسایی می کند.

ترزا حمل غذا را در یک سینی دو طبقه انجام می دهد؛ این اقدام تا حد بسکمک به پیشخدمتهای انسانی در این رستوران کمک می کند. چرا که دیگر نیاز نیست آن ها در دو مرحله غذا را تحویل داده و مجددا برای سرو نوشیدنی به میز کاربران مراجعه کنند. روبات ترزا کاربر موردنظر را شناسایی کرده و ظرف غذا و نوشیدنی را تحویل مشتری می دهد. این سیستم همچنین با مشتریها صحبت کرده و خدمات درخواستی ان ها را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

اهاب شولی مدیر عامل این رستوران می گوید: نام این روبات از نام مستعار تمامی رسانه ها برای ترزا می نخست وزیر سابق انگلیس اقتباس شده است. وی می افزاید: ایده ورود روبات ترزا به این رستوران طی سفری به توکیو به ذهن من و همسرم رسید. چرا که ما در آنجا مشاهده کردیم که روبات ها قوری های سنگین و همچنین ظرف غذاها را بدون هیچ مسئله ای به دست مشتریها رسانده و فضایی جذاب برای جذب مخاطب بیشتر را ایجاد کرده بودند.

شولی در عین حال شرح داد: ما به هیچ وجه قصد نداریم کارمندان انسانی خود را حذف کرده و روبات ها را جایگزین ان ها کنیم. چرا که ما تنها این ایده را در سر می پرواریم که به کمک روبات ها کار را برای کارمندان انسانی آسان تر کرده و فضایی جذاب را برای جذب مخاطب بیشتر فراهم کنیم.

منبع: ایران آنلاین

به "پذیرایی از مشتریان با پیشخدمت روباتیک ترزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرایی از مشتریان با پیشخدمت روباتیک ترزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید