واکنش طعنه آمیز ترامپ به رهبر کره شمالی: چاق کوتوله

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، رئیس جمهوری آمریکا در جریان سفر به ویتنام به توهین های رهبر کره شمالی با واکنشی طعنه آمیز پاسخ داد و او را فردی چاق و کوتوله خواند.

واکنش طعنه آمیز ترامپ به رهبر کره شمالی: چاق کوتوله

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا امروز (یکشنبه) در توییترش نوشت: چرا کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی من را پیر خطاب می کند زمانی که من هرگز او را کوتوله و چاق خطاب نکرده ام؟!

ترامپ در ادامه توئیتر خود آورده است: من سخت تلاش می کنم تا ما با هم دوست باشیم و شاید چنین چیزی روزی اتفاق بیفتد.

کیم جونگ اون روز شنبه گفته بود که ترامپ تلاش می کند تا از کره شمالی وجهه شیطانی ارائه کند، آن را از جامعه بین الملل دور کرده و دولت پیونگ یانگ را تضعیف کند.

ترامپ همچنین در جریان یک کنفرانس خبری چند ساعت پس از این توییت گفت: اینکه من و کیم جونگ اون دوست باشیم، خوب است. فکر می کنم که هر چیزی امکان پذیر باشد. انتظار اتفاقات عجیب در طول زندگی را باید داشت.

شبکه خبری سی.ان.ان نیز گزارش داد که وزارت امور خارجه کره شمالی، ترامپ را تخریب گر توصیف کرده که در جریان سفرش به آسیا از مقام های کشورهای این منطقه برای یک جنگ اتمی التماس کرده است. او از این کشورها خواسته تا به دولت کره شمالی برای متوقف کردن تسلیحات اتمی فشار وارد آورند.

این وزارتخانه در بیانیه ای که در خبرگزاری رسمی کره شمالی منتشر شد، آورده است: سفر اخیر ترامپ به منطقه برای خلاص شدن از بازدارندگی اتمی کره شمالی است.

بیشتر کیم جونگ اون ترامپ را یک پیرمرد دیوانه خوانده بود.

منبع: انتخاب

به "واکنش طعنه آمیز ترامپ به رهبر کره شمالی: چاق کوتوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طعنه آمیز ترامپ به رهبر کره شمالی: چاق کوتوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید