نمایندگان مجلس: استقلال اسکاتلند نخست وزیری کامرون را متزلزل خواهد نمود

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، خبرنگاران: نمایندگان مجلس انگلیس هشدار دادند که استقلال اسکاتلند پست نخست وزیری دیوید کامرون را متزلزل خواهد نمود.

نمایندگان مجلس: استقلال اسکاتلند نخست وزیری کامرون را متزلزل خواهد نمود

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فیسی بوک به نقل از یدیعوت آحارونوت، اعضای مجلس انگلیس اعلام کردند در صورتی که در رفراندوم هفته آینده اسکاتلند، جدایی این منطقه از بریتانیا نهایی گردد، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس ممکن است با فشار شدیدی برای کناره گیری روبرو گردد.

این در حالی است که کمتر از هشت ماه تا برگزاری انتخابات ملی در انگلیس باقی مانده است.

رفراندوم می تواند باعث شکسته شدن بریتانیا شده و سیاست های انگلیس را آشفته سازد این در حالی است که کامرون بارها تاکید نموده که از سمت خود کناره گیری نخواهد نمود.

این در حالی است که احزاب سیاسی انگلیس به شدت به دنبال جلوگیری از استقلال اسکاتلند هستند.

احزاب سیاسی اصلی انگلیس اعلام نموده اند در صورتی که اسکاتلندی ها ماندن در بریتانیا را انتخاب کند خودمختاری بیشتری در زمینه مالیات و هزینه های رفاهی دریافت خواهد نمود. این پیشنهاد در حالی مطرح می گردد که کمتر از یک هفته دیگر به رفراندوم مردم اسکاتلند برای تصمیم گیری درباره ماندن یا جدا شدن از بریتانیا باقی مانده است.

گوردون براون نخست وزیر سابق انگلیس که روز دوشنبه در اسکاتلند صحبت می کرد گفت که قوانین جدید به اسکاتلند خودمختاری بیشتری اعطا خواهد نمود.

گوردون براون که همچنان عضو مجلس انگلیس است نقش پیشرویی را در کمپین با یکدیگر بهتر است ایفا می نماید.

در پی اظهارات براون درباره اعطای امتیازات بیشتر به اسکاتلند، الکس سالموند نخست وزیر اسکاتلند گفت که این پیشنهادات امتیازات جدیدی ندارد.

وی در جمع وبلاگ فیسی بوک در ادینبرو، پایتخت اسکاتلند گفت: واقعا چیز جدیدی در این بسته جدید وجود ندارد. این پیشنهادات در واقع یک روکش، یک بسته بندی جدید و یک زمان بندی جدید درباره آن چیزی که در بهار اعلام نموده بودند، است.

سالموند ادامه داد: امروز روزی است که کمپین مخالفان جدایی اسکاتلند از بریتانیا، سقوط کردند.

ع

منبع: تسنیم

به "نمایندگان مجلس: استقلال اسکاتلند نخست وزیری کامرون را متزلزل خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مجلس: استقلال اسکاتلند نخست وزیری کامرون را متزلزل خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید