نمایش چهار هزار نفری ووشوکاران در روز جهانی ووشو

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، این همایش بزرگ دوشنبه شب و همزمان با عیدسعید قربان در میدان آزادی تهران برگزار گردید.در این همایش تمامی سبک ها و انجمن های تحت پوشش فدراسیون ووشو، دارای بخش مجزا بوده و به انجام حرکات نمایشی و تمرینات رزمی پرداختند که مورد استقبال مردم نهاده شد.

نمایش چهار هزار نفری ووشوکاران در روز جهانی ووشو

آحاد مردم از این همایش تماشایی که در میدان آزادی برگزار گردید، استقبال چشمگیری داشته که این مهم نشان از صندلی بالای ووشوی در بین مردم و به خصوص جوانان دارد. رییس فدراسیون ووشو در سخنانی به شرح شرایط این رشته در کشور پرداخت و به پیروزیت های سال های ملی پوشان کشورمان در مسابقات مختلف اشاره نمود.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش نیز با بیان اینکه ووشو از رشته های پیروز ورزش ایران است، گفت: حضور گسترده مردم در این همایش نشان از صندلی رفیع این رشته در بین مردم دارد.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک نیز گفت: ووشو از رشته هایی است که همیشه در بازی های آسیایی، نقش مهمی در پیروزیت های کاروان ایران داشته است.

کیکاوس سعیدی گفت: همیشه روی مدال آوری ووشوکاران در مسابقات آسیایی و جهانی حساب باز نموده ایم و مطمئن باشید کمیته المپیک نیز نگاه ویژه ای به این رشته دارد تا بتواند افتخارآفرینی ها خود را ادامه دهد.

حیدر سلیمانی سرپرست معاونت ورزش آقایان سازمان ورزش با بیان اینکه این سازمان با عقد تفاهم نامه های همکاری با فدراسیونهای مختلف به دنبال تحقق ماموریت خود یعنی توسعه ورزش همگانی است، اضافه کرد: این همایش نیز درپی شروع همکاری مشترک سازمان ورزش یا فدراسیون ووشو به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: برگزاری همایشهای میدانی، مسابقات ورزشی محله ای و آموزش در اماکن ورزشی از جمله اهدافی است که سازمان ورزش در تعامل با فدراسیونها به دنبال دست یابی به آنهاست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نمایش چهار هزار نفری ووشوکاران در روز جهانی ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش چهار هزار نفری ووشوکاران در روز جهانی ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید