لمپارد: بازی در خانه ساوتهمپتون سخت است، می خواهیم به حرکت مثبت مان ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، فرانک لمپارد از رقیب آینده تیمش به عنوان تیمی سازمان یافته نام برد.

لمپارد: بازی در خانه ساوتهمپتون سخت است، می خواهیم به حرکت مثبت مان ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، فرانک لمپارد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس از این تیم تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: بازی مقابل یک تیم که مربی بسیار خوبی دارد، سخت است. آنها تیمی با سازماندهی خوب هستند که با ترکیب های مختلف بازی می نمایند و این باعث می گردد پیش بینی اینکه چگونه برابر ما بازی خواهند کرد، سخت باشد. رقیب ما بازیکنان باکیفیتی دارد و همواره بازی در استادیوم خانگی ساوتهمپتون سخت است. طرفداران می توانند باعث افزایش انرژی بازیکنان این تیم شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: ما حداقل باید با شرایط وفق پیدا کنیم، زیرا می خواهیم به حرکت مثبت مان ادامه دهیم. اسپلیکوئتا کاپیتان اول ماست و این موضوع از آغاز فصل هم واضح بود. سعی می کنیم به محض ورود از بازیکنان بخواهیم انگلیسی را فرا بگیرند، چرا که ارتباط برقرار کردن در خارج و داخل زمین و حتی رختکن کلیدی است.

لمپارد در سرانجام توضیح داد: توانایی کانته در انجام دو بازی متوالی طی 24 الی 48 ساعت آینده معلوم می گردد. او زیاد بازی نکرده است، اما از مصدومیت رها شده و حال خوبی دارد. فقط باید مطمئن شویم آماده و سرحال است یا نه.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لمپارد: بازی در خانه ساوتهمپتون سخت است، می خواهیم به حرکت مثبت مان ادامه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: بازی در خانه ساوتهمپتون سخت است، می خواهیم به حرکت مثبت مان ادامه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید