طرفدار منچستریونایتد در پاریس به ضرب چاقو مجروح شد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، یکی از طرفداران تیم فوتبال منچستریونایتد در شب پیروزی شیاطین سرخ مقابل پاری سن ژرمن به شدت مجروح شد.

طرفدار منچستریونایتد در پاریس به ضرب چاقو مجروح شد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، یک طرفدار تیم فوتبال منچستریونایتد پس از بازی چهارشنبه شب این تیم در خانه پاری سن ژرمن، چاقو خورد و به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد و تحت یک عمل جراحی اضطراری نهاده شد.

این مرد 44 ساله ظاهراً پس از پیروزی 3 بر یک شیاطین سرخ در استادیوم پارک دو پرنس که منجر به صعود آنها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، در یک تاکسی با فردی دیگر که ظاهراً از طرفداران تیم میزبان بوده درگیر می گردد و از ناحیه قفسه سینه چاقو می خورد. وی در حال حاضر زنده بوده و تحت عمل جراحی نهاده شده است.

وزارت امور خارجه انگلیس درباره این ماجرا بیانیه ای با این مضمون منتشر نموده است: ما با مقامات فرانسه، در مورد حادثه ای که روز ششم مارس برای یک مرد بریتانیایی اتفاق افتاده در تماس هستیم تا در صورت لزوم همکاری های لازم را به آنها ارائه کنیم.

شکست خانگی پاری سن ژرمن و ماندن این تیم در حسرت صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری از طرفداران این تیم را شوکه کرد به خصوص که آنها بازی رفت را در خانه منچستریونایتد 2 بر صفر برده بودند و حریف انگلیسی هم بدون چند مهره کلیدی اش به پارک دو پرنس رفته بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طرفدار منچستریونایتد در پاریس به ضرب چاقو مجروح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفدار منچستریونایتد در پاریس به ضرب چاقو مجروح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید