سولسشایر: پوگبا شخصیت قوی دارد و دوباره از روی نقطه پنالتی گلزنی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، سرمربی نروژی شیاطین سرخ ضمن حمایت از هافبک فرانسوی اش تأکید کرد همچنان روی پنالتی زدن پوگبا حساب باز کرده است.

سولسشایر: پوگبا شخصیت قوی دارد و دوباره از روی نقطه پنالتی گلزنی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، اولگنار سولسشایر که شاگردانش عصر فردا (شنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس پذیرای کریستال پالاس هستند، گفت: بازی سختی به مانند دیگر بازی های لیگ برتر در پیش داریم. هر بازی چالشی متفاوت است و کریستال پالاس هم تیم بسیار سازمان یافته ای در زمین است. آنها در خط حمله سرعت بالایی دارند، ضدحملات خوبی ترتیب می دهند و در ضربات شروع مجدد هم فوق العاده کار می کنند. بنابراین در تمامی زمینه ها باید خوب عمل کنیم. باید خیلی خوب حمله کنیم، توپ هایی را که لو می دهیم خیلی سریع پس بگیریم و در ضربات شروع مجدد قدرتمندتر کار کنیم.

وی شرح داد: پیش فصل ما را به آینده دلگرم کرد. روحیه تیم فوق العاده است و شور و انرژی خوبی در بین بازیکنان دیده می شود. همه آماده هستند و وقتی به لحاظ فیزیکی خوب باشید، خیلی راحت تر می توانید به لحاظ ذهنی آماده بازی شوید.

سرمربی شیاطین سرخ همچنین با اشاره به توهین های نژادپرستانه ای که پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس توسط برخی هواداران به پوگبا در شبکه های اجتماعی صورت گرفت، یادآور شد: پوگبا شخصیت قوی دارد. وقتی با او صحبت کردم، او حال خوبی داشت، اما نمی توانم باور کنم که ما در سال 2019 میلادی داریم در خصوص چنین مسائلی صحبت می کنیم.

وی در تکلمیل صحبت هایش گفت: شبکه اجتماعی جایی است که افراد می توانند پشت هویت های جعلی مخفی شوند و من نمی توانم تغییری در آن ایجاد کنم، اما در توئیتر می توانید سولسشایرهای زیادی را ببینید که هیچیک از آنها من نیستم. ما باید کاری کنیم و مسئولان مربوطه هم باید دست به اقدامی در این زمینه بزنند. باید از افراد حمایت کنیم. وقتی توهین نژادپرستی یا تهدید به مرگی صورت می گیرد، این ادعای جدی است که گاهی باعث آزردگی می شود. ما در منچستریونایتد اما بازیکنان مان را از فعالیت در شبکه های اجتماعی محروم نمی کنیم.

سولسشایر در خصوص حمایت بازیکنان منچستریونایتد از هافبک فرانسوی اش گفت: این امری طبیعی است چون آنها یک تیم هستند. ما از روحیه تیمی صحبت می کنیم و طبیعی است که به عنوان یک انسان و هم تیمی مراقب هم باشیم و شما نمی توانید ببینید که هیچیک از ما در شبکه های اجتماعی یا رسانه ها از هم انتقاد می کنیم. اطمینان دارم که پوگبا دوباره از روی نقطه پنالتی گلزنی خواهد کرد. دوباره تأکید می کنم که پنالتی زن های اصلی ما رشفورد و پوگبا هستند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین درباره اظهارات اخیر روملو لوکاکو، مهاجم پیشین خود که گفته بود منچستریونایتد برای توجیه ناکامی هایش، همیشه او، پوگبا و سانچس را مقصر می دانست، تأکید کرد: ترجیح می دهم وارد این بحث نشوم.

وی همچنین در خصوص مهاجم شیلیایی اش که گفته می شود مورد توجه اینتر واقع شده است، گفت: ما همچنان با برخی باشگاه ها در حال مذاکره هستیم، اما سانچس سخت در تلاش است و باید ببینیم در ماه سپتامبر - در سرانجام پنجره نقل وانتقالات تابستانی در ماه آینده میلادی - چه اتفاقی خواهد افتاد.

اولگنار در سرانجام درباره وضعیت مدافع پرتغالی اش هم گفت: دالوت مصدوم شده است و برای مدت کوتاهی به دور از میادین خواهد بود. امیدوارم او پس از بازی های ملی به شرایط بازی کردن برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: پوگبا شخصیت قوی دارد و دوباره از روی نقطه پنالتی گلزنی خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: پوگبا شخصیت قوی دارد و دوباره از روی نقطه پنالتی گلزنی خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید