کوشش توییتری طرفداران فارست برای نگه داشتن انصاری فرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، تهران- خبرنگاران- طرفداران تیم ناتینگهام فارست انگلیس در توییتر دست به کار شدند و با سیل کامنت های تحسین برانگیز خود سناریوی نگه داشتن کریم انصاری فردرا برای فصل بعد در جمع قرمزها کلید زدند.

کوشش توییتری طرفداران فارست برای نگه داشتن انصاری فرد

به گزارش روز دوشنبه وبلاگ فیسی بوک، تارنمای footballleagueworld انگلیس نوشت: ناتینگهام فارست پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کویینز پارک رنجرز برای دومین بار در این فصل پیروز به ثبت 2 پیروزی پیاپی شد.

آخرین باری که قرمزها تحت راهنمایی مارتین اونیل جلوی خسارت بیشتر را گرفتند، پیروزی یک بر صفر مقابل میدلزبورو بود که به زنجیره چهار شکست پیاپی آنها انتها داد.

در بازی مقابل رنجرز، شاگردان اونیل پس از دست دادن یک دوجین موقعیت در نیمه نخست در نهایت پیروز به شکستن سد دفاعی حریف شدند و کریم انصاری فرد گل سه امتیازی ارزشمند آنان را به ثمر رساند.

عملکرد تحسین بر انگیز مهاجم ایرانی ناتینگهام واکنش های زیادی را به همراه داشت که از جمله آنها می توان به تمجید سرمربی تیم اشاره نمود.

اونیل در این باره گفته بود: کریم که در نیمه نخست چندین موقعیت خوب گلزنی داشت، در نهایت گل بسیار زیبایی زد و موجب رجحان ما شد؛ در این طور بازی ها همه چیز متعادل است؛ کریم تمام کننده بسیار خوبی است.

اما پس از این نمایش، کاربران فضای مجازی در توییتر دست به کار شدند و با سیل کامنت های تحسین برانگیز خود سناریوی نگه داشتن وی را برای فصل بعد در جمع قرمزها کلید زدند.

در میان این اظهارنظرهای توییتری می توان به این جمله اشاره نمود: انصاری فرد گل زیبایی زد، قطعا ارزش ماندن در ناتینگهام را دارد.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

به "کوشش توییتری طرفداران فارست برای نگه داشتن انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش توییتری طرفداران فارست برای نگه داشتن انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید