سهراب امیدوار باقی ماند، حمله ناموفق کیانوش به رکورد جهان

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، رقابت های وزنه برداری گزینشی المپیک با حضور 2 ملی پوش ایرانی در دسته 96 کیلوگرم به سرانجام رسید.

سهراب امیدوار باقی ماند، حمله ناموفق کیانوش به رکورد جهان

به گزارش ، در رقابت های وزنه برداری گزینشی المپیک 2020 که در شهر تراملان سوئیس برگزار می گردد، امشب (شنبه) سهراب مرادی و کیانوش رستمی 2 ملی پوش وزنه برداری کشورمان به مصاقف رقبای خود، از جمله تیان تائو (قهرمان رقابت های جهانی 2019) در دسته 96 کیلو گرم رفتند.

حرکت یک ضرب

با توجه به اینکه پیش از این عنوان شده بود که مرادی فقط برای جمع آوری امتیازات مجموع در این رقابت ها حضور خواهد داشت، وزنه بردار 31 ساله کشورمان در حرکت یک ضرب با وزنه سبک 80 کیلویی کار خود را شروع کرد و پس از مهار این وزنه، برای جلوگیری از مصدومیت مجدد، از انجام حرکت دوم و سوم این بخش انصراف داد.

اما دیگر وزنه بردار نامدار کشورمان، یعنی کیانوش رستمی، در اولین حرکت یک ضرب خود سراغ وزنه 165 کیلویی رفت، اما در مهار آن ناپیروز ظاهر شد. کیانوش در دومین کوشش خود این وزنه را بالای سر برد. در نهایت، کیانوش رستمی، در سومین و آخرین انتخاب خود در حرکت یک ضرب، پیروز به مهار وزنه 177 کیلویی نشد.

به این ترتیب هر 2 وزنه بردار کشورمان امتیازات حرکت یک ضرب را به دست آوردند و کیانوش هم با توجه به نتایج دیگر رقبا در این بخش، در صندلی نخست ایستاد.

تیان تائو چینی نیز در حرکت یک ضرب به ترتیب وزنه های 130، 140 و 150 کیلویی را مهار کرد.

حرکت دوضرب

اما در حرکت دوضرب، سهراب مرادی وزنه های 110 و 120 کیلویی را مهار کرد و در مجموع با رکورد 200 کیلوگرم و بدون انجام حرکات اضافی، به کار خود در سوئیس انتها داد.

کیانوش رستمی در حرکت دوضرب، ابتدا وزنه 190 کیلویی را بالای سر برد. کیانوش حرکت دوم خود در بخش دوضرب را انجام نداد، اما در اقدامی جالب به سمت رکورد جهان در حرکت دوضرب، حمله ور شد و درخواست وزنه 232 کیلویی را کرد، اما کیانوش در مهار این وزنه ناکام ماند و با مجموع 355 کیلوگرم به کار خود در این بازی ها انتها داد.

تیان تائو هم که گویا فقط قصد حضور در این رقابت ها را داشت، با وجود اینکه بهترین رکورد شخصی اش در حرکت دوضرب وزنه 210 کیلویی بوده است، در این بخش وزنه های سبک 150، 160 و 170 کیلویی را بالای سر برد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سهراب امیدوار باقی ماند، حمله ناموفق کیانوش به رکورد جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب امیدوار باقی ماند، حمله ناموفق کیانوش به رکورد جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید