رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در انتخابات مجامع هلال احمر مازندران

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر مازندران رعایت می شود.

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در انتخابات مجامع هلال احمر مازندران

به گزارش خبرنگار از ، دکتر مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در فرایند برگزاری پنجمین انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر، گفت: قطعا جمعیت هلال احمر که یکی از سازمان های پیشتاز در مهار کرونا بوده است، تدابیرلازم و فاصله گذاری اجتماعی منطبق با پروتکل های بهداشتی را در برگزاری این انتخابات رعایت خواهد کرد.

او افزود: پنجمین دوره انتخابات مجامع شهرستانی جمعیت هلال احمر، 23 خرداد همزمان با سراسرکشور با مشارکت اعضای این جمعیت در 16 شهرستان دارای شعب مستقل، برگزارخواهد شد.

اکبری گفت: انتخابات مجامع شهرستانی فرایندی بسیار مهم در ادامه فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر و ناظر بر تصمیم سازی های موثر و سرنوست ساز دراین نهاد مردمی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در مرحله نخست این انتخابات اعضای شورای اجرایی شهرستانی انتخاب می شوند که نقش بازوی اجرایی مردمی را در توسعه خدمات جمعیت هلال احمر دارند و به فرایند مدیریت شعب در نیل به اهداف انسانی هلال احمر که همان صیانت از کرامت انسانی و کاهش آلام بشری است کمک می کنند.

دکتر اکبری گفت: کنندگان منتخبین شهرستانی که پیروز به کسب بیشترین آرای ماخوذه شده باشند در فرایندی دیگر که مجمع عمومی استانی خوانده می شود نسبت به انتخاب اعضای هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان اقدام خواهند کرد.

او افزود: کنندگان مجامع استانی نیز در نهایت با حضور در مجمع عمومی کشور نسبت به انتخاب اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر اقدام خواهند کرد که بالاترین رکن تصمیم سازی در جمعیت هلال احمر کشور است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری وهوشمندانه همه واجدین شرایط در این انتخابات گفت: 31 هزار نفر در مازندران عضو واجد شرایط شرکت در پنجمین انتخابات مجامع شهرستانی هستند که انتظار می رود با حضور پرشور خود در 23 خرداد، برگ زرین دیگری بر توسعه فرهنگ هم افزایی و همگرایی برای گسترش خدمات عام المنفعه و بشردوستانه رقم بزنند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در انتخابات مجامع هلال احمر مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در انتخابات مجامع هلال احمر مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید