خبرنگاران پلیتیکو: کاخ سفید با درخواست بسته حمایتی دموکرات ها مخالفت کرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، تهران- خبرنگاران- نشریه پلیتیکو روز چهارشنبه نوشت: علیرغم آنکه دموکرات ها به دنبال تصویب بسته حمایتی دیگر برای آسیب دیدگان ویروس کرونا هستند اما کاخ سفید با این طرح مخالفت کرد.

خبرنگاران پلیتیکو: کاخ سفید با درخواست بسته حمایتی دموکرات ها مخالفت کرد

به گزارش پلیتیکو، به رغم تلاش رهبران دموکرات ها برای تصویب بسته حمایتی دیگر که شامل ارائه وام به مشاغل آسیب دیده برای شیوع ویروس کرونا می شود، مقامات کاخ سفید به طور خصوصی مخالفت خود با این تلاش دموکرات ها را اعلام کرده اند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا رهبران دموکرات درصدد آن هستند تا با تصویب طرح دیگری میلیاردها دلار بودجه حمایتی برای دولت های ایالتی و بیمارستان ها تامین کنند.

در طرح ارائه شده نانسی پلوسی رییس مجلس کنندگان آمریکا و چاک شومر رهبر اقلیت مجلس سنا درخواست 250 میلیارد دلار بسته حمایتی برای کمک به دولت های ایالتی و بیمارستان ها دارند.

ارائه این بسته حمایتی به رغم موافقت دموکرات ها تا کنون با مخالفت بری از جمهوریخواهان سنا روبرو شده و سناتور مارکو روبی در همین رابطه گفت: میچ مک کانل رهبر اکثریت سنای آمریکا از 100 سناتور خواسته است تا اعلام کنند که آیا آن ها با یک چهارم تریلیون پول بیشتر برای مشاغل کوچک مخالفت هستند.

به نوشته پلیتیکو، در صورت تصویب طرح بسته حمایتی حتی در مجلس سنا ممکن است از طرف کاخ سفید رد شود.

از آنجایی که ایالت های درگیر کرونا در آمریکا بیشتر دموکرات هستند و این بودجه می تواند در پیروزی آنان در انتخابات 2020 ریاست جمهوری اثر داشته باشه، احتمالا سناتورهای جمهوریخواه و کاخ سفید با این طرح موافقت نخواهند کرد به ویژه اینکه طرح از طرف دموکرات ها مطرح شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پلیتیکو: کاخ سفید با درخواست بسته حمایتی دموکرات ها مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیتیکو: کاخ سفید با درخواست بسته حمایتی دموکرات ها مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید