ترامپ: پیروزی جانسون می تواند پیام آور پیروزی من در انتخابات 2020 باشد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، رییس جمهور آمریکا اظهار کرد، پیروزی نخست وزیر انگلیس در انتخابات بزرگ روز پنجشنبه حاکی از شانس خوب پیروزی وی در انتخابات 2020 آمریکا خواهد بود.

ترامپ: پیروزی جانسون می تواند پیام آور پیروزی من در انتخابات 2020 باشد

به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به وبلاگ فیسی بوک در کاخ سفید گفت: می خواهم این پیروزی بزرگ را به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس تبریک بگویم. به نظر من این می تواند پیام آور آنچه در کشور ما رخ خواهد داد، باشد.

حزب محافظه کاران انگلیس به رهبری جانسون توانست در انتخابات پارلمانی روز پنجشنبه در مقابل حزب کارگر پیروز شود، آن هم در انتخاباتی که فرایند بریگزیت برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا برآن سایه انداخته بود.

ترامپ نیز در حال حاضر برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 میلادی مبارزه می کند؛ انتخاباتی که به دوقطبی ترین رقابت انتخاباتی در آمریکا در دهه های اخیر تبدیل شده است.

ترامپ و جانسون عمدتا یک سبک سیاسی غیرمتعارف و سیاست های دیپلماتیک خود رای را دنبال می کنند.

در سال 2016 میلادی رای دهندگان انگلیسی در رفراندومی از خروج کشورشان از اتحادیه اروپا حمایت کردند و این تصمیم کمی پیش از آن اتخاذ شد که رای دهندگان آمریکایی در اقدامی غیرمنتظره ترامپ را برای ورود به کاخ سفید در مقابل هیلاری کیلینتون انتخاب کردند.،ایسنا

بیشتر بخوانید،زلزله بوریس

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ: پیروزی جانسون می تواند پیام آور پیروزی من در انتخابات 2020 باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: پیروزی جانسون می تواند پیام آور پیروزی من در انتخابات 2020 باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید