تاکنون تیم اسکوچیچ از پدیده های لیگ است، مسجدسلیمان کلاسیک دفاع می نماید

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، یک مربی فوتبال در خوزستان با بیان اینکه تیم اسکوچیچ سال جاری می تواند حریف خطرناکی برای تمام تیم ها باشد، گفت: امروز نفت آبادان به اعتماد به نفس فوق العاده ای رسیده و به اذعان بیشتر کارشناسان تاکنون یکی از پدیده های لیگ بوده است.

تاکنون تیم اسکوچیچ از پدیده های لیگ است، مسجدسلیمان کلاسیک دفاع می نماید

علی خوش ذات در گفت وگو با وبلاگ فیسی بوک، در ابتدا درباره روند موفقیت آمیز نفت آبادان در هشت هفته سپری شده از فصل نوزدهم لیگ برتر، اظهارکرد: نفت سال جاری با راهنمایی اسکوچیچ و جوانانی که بیشتر آن ها بومی هستند، لیگ را خیلی خوب شروع کرد و تا این جای رقابت ها نیز نتایج خوبی به دست آورده است. به اذعان بیشتر کارشناسان، نفت تاکنون یکی از پدیده های لیگ بوده است و آن چه از نظر فنی در مورد این تیم به چشم می آید، این است که بهترین نفت دو دهه اخیر را از نظر تیمی، فوتبالی و ذات فوتبال آبادان شاهد هستیم.

90 درصد طرفداران فکر می کردند تراکتور پیروز گردد، نه نفت آبادان

وی با اشاره به پیروزی نفت آبادان برابر تراکتور نیز گفت: نفت باوجود مسائل اقتصادی و بخشنامه هایی که به وسیله وزارت نفت صادر شده است، برابر تراکتور که شاید 90 درصد طرفداران فکر می کردند این بازی به سود تیم تبریزی به انتها برسد، با برد نفت همراه بود. به نظرم اسکوچیچ و تیم جوانش با انتخاب یک تاکتیک مناسب و تحلیل خوب از تیم تراکتور، خیلی خوب توانستند مرکز زمین و بازیکنان تراکتور را کنترل نمایند و روی دو ضربه ایستگاهی به گل برسند. اسکوچیچ و دستیارانش و همچنین بازیکنان نفت آبادان، در این دیدار بسیار خوب کار کردند و میلاد جهانی نیز با ارسال های خوب و بی نقص خود پایه گذار دو گل شد.

بازی نفت و تراکتور، از بهترین بازی های سال های اخیر لیگ برتر بود

این مربی فوتبال خوزستان اعلام کرد: تیم مظلوم نفت آبادان با طرفداران فوق العاده اش توانست در یک بازی کاملا تاکتیکی و همراه با سرعت مناسب، برنده این دیدار باشد. به نظرم این مسابقه یکی از بهترین بازی های سال های اخیر لیگ برتر بود. امیدوارم با حل مسائل موجود به وسیله وزارت نفت و مسئولان، نفت آبادان روند فوق العاده خود را ادامه دهد.

تیم اسکوچیچ سال جاری می تواند حریف خطرناکی برای تمام تیم ها باشد

وی مطرح کرد: از نظر فنی هر تیمی در جهان در زمان هایی از فصل ممکن است، شرایط و تمرکزش برهم بخورد اما به نظرم نفت آبادان با حل شدن مسائلش و با توجه به این که تیم 11 نفره و تیم ذخیره اش در سطح بسیار خوبی قرار دارند و امروز نیز به اعتماد به نفس فوق العاده ای رسیده است، می تواند همین روند خوب را ادامه دهد و انتها فصل می توانیم این تیم را حداقل در نیمه بالایی جدول ببینیم. نفت آبادان واقعا فوتبال دلنشینی را ارائه می دهد و می تواند سال جاری حریف خطرناکی برای تمام تیم ها باشد.

با حل شدن مسائل اقتصادی، سهمیه آسیایی برای آبادانی ها دور از دسترس نیست

خوش ذات ادامه داد: اسکوچیچ با توجه به این که یک تیم کاملا بومی در اختیار دارد و دومین حضور در تیم های خوزستانی را تجربه می نماید و شناخت خوبی نسبت به فوتبال خوزستان و نفت آبادان دارد، بر کار مسلط است و اکنون نفت آبادان با کمترین ایراد کار می نماید. به هر حال با حل شدن مسائل اقتصادی و افزایش روحیه بازیکنان، شرایط نفت بهتر از این خواهد شد. با وجود مسائل اقتصادی، کار برای کسب سهمیه آسیایی سخت است اما اگر این تیم حمایت گردد، این مهم نیز دور از دسترس نیست و نفت سال جاری می تواند ماجراجویی کند.

طرفداران مسجدسلیمانی به تیم نفت می بالند

وی در ادامه در مورد وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: نفت برخلاف سال های قبل، این فصل با وجود یک مربی با تجربه و کاربلد و مربی ای که امروز کاملا بازیکنان و تیم های لیگ برتر را می شناسد، توانسته شرایط خوبی داشته باشد. نفت مسجدسلیمان با تفکرات و سلیقه مهدی تارتار بسته شد و می بینیم که این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بدون شکست کار خود را ادامه می دهد و این یک اتفاق خیلی خوب است و شرایط به صورتی است که مسجدسلیمانی ها به تیم خود می بالند. امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد.

نفت مسجدسلیمان کلاسیک دفاع می نماید و این یک هنر است

خوش ذات اضافه کرد: نفت مسجدسلیمان یک تیم منسجم و متحد است و تارتار توانسته این اتحاد را به وجود بیاورد. به نظرم نفت بیشتر از دیگر تیم های لیگ فزونی می دود و این یکی از مهم ترین شاخصه های تیم تارتار است. یک تیم با دوندگی بالا می تواند هم به خوبی دفاع کند و هم در تمامی صحنه ها حضور داشته باشد. نفت مسجدسلیمان کلاسیک دفاع می نماید و این یک هنر است، ضمن این که در هفته های اخیر نیز توانسته فاز حمله خود را بهتر کند.

نفت با برطرف مسائلش در خط حمله، تیمی کامل می گردد

وی اعلام کرد: امیدوارم تیم خوب نفت مسجدسلیمان که امروز توانسته با دوندگی بالا، تفکرات دفاعی و اتخاذ تاکتیک های مناسب برابر تیم های گردن کلفت و پرقدرت نتایج خوبی به دست آورد، در ادامه با تمرینات بیشتر در فاز حمله و حل شدن مسائل اقتصادی و ساختاری اش و همچنین جذب بازیکنانی در خط حمله باتوجه به از دست دادن بازیکنی مانند عباس عسکری، مسائل فاز هجومی خود را هم حل نماید و یک تیم کامل و صد درصدی گردد.

این مربی خوزستانی با اشاره به دیدار این تیم در هفته هشتم برابر ماشین سازی تبریز، گفت: به نظر من کسب یک امتیاز از یک دیدار خارج از خانه بسیار خوب بود. بازی در تبریز و هوای سرد این شهر همواره سخت است، ضمن این که ماشین سازی شعبه دوم تراکتور است و از این نظر نفت امتیاز خوبی برابر ماشین سازی کسب کرد.

نفت مسجدسلیمان می تواند جزو هشت تیم برتر قرار بگیرد، اگر ...

وی مطرح کرد: مطمئنا اگر نفت مسجدسلیمان از نظر روحی روانی، امکانات و حمایت طرفداران به شرایط بهتری برسد، می تواند جزو هشت تیم برتر قرار بگیرد و اگر این مهم محقق گردد، این موفقیت بزرگی برای نفت محسوب می گردد. سال جاری فوتبال دوستان مسجدسلیمانی با آرامش خاصی بازی های این تیم را دنبال می نمایند. و سال اولی است که این طرفداران بدون استرس از فوتبال نفت مسجدسلیمان لذت می برند و این نیز به تنهایی یک اتفاق بزرگ است. امیدوارم این روند حفظ گردد و نفتی ها کارهای بزرگتری انجام دهند و با حفظ این تفکر، روند خود را در سال های بعد ارتقاء دهند.

مسئولان باشگاه فولاد بدانند که این تیم همواره حرف برای گفتن داشته است

خوش ذات همچنین درمورد تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: دوستان مان در باشگاه فولاد باید بدانند فولاد یک تیم صاحب سبک و تیمی بوده که با توجه به پشتوانه خوبی که داشته است، مربیان مختلف از جمله بگوویچ، لوکابوناچیچ، فرانچیچ، جلالی و فرکی، فوتبال های فوق العاده و متفاوتی را ارائه داده اند. دوستان فعلی در باشگاه فولاد باید بدانند که این تیم همواره حرف برای گفتن داشته است. با تمام احترامی که برای دیگر استان ها قائلم باید بگویم این جا خوزستان است، خوزستانی که در تاریخ فوتبال ایران تیم های آن همواره مدعی و قهرمان بوده اند. فوتبال در خوزستان تعریف شده است و همه فوتبال را می فهمند.

وی ادامه داد: امروز اگر حجم زیادی از انتقاد نسبت به تیم فولاد وجود دارد، مربیان فولاد باید با طراحی تمرینات بهتر و تفکرات مناسب، بیشتر کار نمایند تا وضعیت بهتر از این گردد. این دوستان در باشگاه فوق حرفه ای فولاد خوزستان کار می نمایند و باید از این فضا با تمرکز و کار بیشتر استفاده نموده و مسائل تیم را حل نمایند.

نقدها از فولاد به جا هستند

وی با اشاره به عملکرد فولاد برابر نساجی نیز مطرح کرد: حریف شاید 60 دقیقه فولاد را تحت تاثیر قرار داد و خوشبختانه شهاب گردان چند سیو فوق العاده داشت. به نظرم فولاد در این دیدار چندان صاحب موقعیت نشد و نساجی نیز تیمی نبود که اتوبوسی دفاع کند که فولاد نتواند به راحتی گلزنی کند و این نشان می دهد که فولاد در فاز حمله با مسائلی روبرو است. بابت اولین برد خانگی فولاد به این تیم تبریک می گویم اما دوستان باید بدانند این تیم می تواند بهتر باشد و اگر انتقادی می گردد، به نظرم واقعا به جا هستند. امیدوارم طرفداران پرشمار فولاد در آینده نزدیک فولاد واقعی را ببینند. شرایط این تیم از نظر نتیجه گیری خوب شده است و می تواند فوتبال بهتری را هم ارائه دهد. امیدوارم فولاد به راستا خوب گذشته برگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاکنون تیم اسکوچیچ از پدیده های لیگ است، مسجدسلیمان کلاسیک دفاع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکنون تیم اسکوچیچ از پدیده های لیگ است، مسجدسلیمان کلاسیک دفاع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید