کمیسیون عمران افزایش نامعقول قیمت پروازها در ایام خاص را دنبال می نماید

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که کمیسون عمران از قبل پیگیر افزایش نامعقول قیمت پروازها در بعضی از ایام بوده و تا زمانی که به نتیجه برسد به پیگیری خود ادامه می دهد.

کمیسیون عمران افزایش نامعقول قیمت پروازها در ایام خاص را دنبال می نماید

علیم یار محمدی در گفت و گو با وبلاگ فیسی بوک با اشاره به غیر قانونی بودن افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام خاص، بیان نمود: بارها در این زمینه از وزرای راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور طرح سوال نموده ایم اما پاسخ قانع نماینده ای در این زمینه دریافت ننموده ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: فروش بلیت بالاتر از قیمت مصوب در ایام خاص غیر قانونی است. بر اساس گزارش ها آژانس هایی خاص بلیت ها را با قیمت معقول می فروشند اما بعضی از چارترها هستند که بلیت ها را خریداری نموده و با قیمت بالاتر عرضه می نمایند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس توضیح داد: اینکه بعضا شاهد هستیم در ایام خاص که تقاضا بیشتر از سایر اوقات است، قیمت بلیت ها با افزایش غیر معقولی روبه رو می گردد؛ قابل قبول نیست و دستگاه های نظارتی باید به این مسئله ورود نمایند.

وی در ادامه تاکید نمود: متاسفانه آنطور که باید و شاید بر مجموعه هایی که در فروش بلیت هواپیما نقش دارند، نظارت اعمال نمی گردد. علی رغم پیگیری های اجرا شده از سوی کمیسیون عمران مجلس نیز تا به حال به پاسخ قانع نماینده ای نرسیده ایم.

وی اضافه کرد: کمیسیون عمران و بنده نیز این موضوع را تا زمانی که به نتیجه برسد، دنبال می کنیم تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمیسیون عمران افزایش نامعقول قیمت پروازها در ایام خاص را دنبال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون عمران افزایش نامعقول قیمت پروازها در ایام خاص را دنبال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید