کار سختی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داریم

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، جواد نکونام عصر امروز در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه خیلی باهوش و با تمرکز بازی کنیم تا بتوانیم پیروز شویم، اضافه نمود: احتیاج به حداکثر توان برای بازی فردا داریم و نبود طرفداران شرایط را برای ما سخت نموده است و امیدوارم فردا 3 امتیاز بازی را بگیریم.

کار سختی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داریم

وی خواهان تعطیلی لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا در ایران شد و گفت: سلامتی انسان ها مهم تر از هر چیزی است و سازمان لیگ باید در این خصوص تجدیدنظر کند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه قبل از اینکه کسی درباره کرونا صحبت کند، گفتم بازی ها باید تعطیل گردد؛ توضیح داد: خدای ننموده اگر عزیزی از دست برود چقدر بد است و این بیماری واقعاً خطرناک است و باید تا وقتی که هوا گرم می گردد و شرایط کنترل گردد لیگ تعطیل گردد.

وی با اشاره به اینکه جان مردم در خطر است، گفت: امیدوارم بازی ها برگزار گردد و هیچ کس هم مریضی نگیرد ولی قطعاً باید فکری در این زمینه کنیم.

نکونام در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای بازی مقابل شاهین شهرداری بیان نمود: خدا را شکر که همه بازیکنان را در اختیار داریم و حسن بیت سعید هم شرایط خوبی دارد و با تیم تمرین نموده است و ان شاء الله بتوانیم فردا بهترین نفرات را بازی بدهیم.

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، بازی تیم های فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 16 فردا در استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار سختی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سختی در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید