چرا باید یک پرسپولیسی مشاور مدیر عامل استقلال گردد؟

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، محمد نوری در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد انتصابات اخیر در باشگاه استقلال گفت: درحالت عادی باید از انتخاب مشاوران جدید باشگاه تعجب کرد اما وقتی به برخی از انتخابات و انتصابات قبلی در باشگاه بر می گردیم، می بینیم از این نوع انتصابات مسبوق به سابقه است و نباید خیلی هم تعجب کرد.

چرا باید یک پرسپولیسی مشاور مدیر عامل استقلال گردد؟

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تعجب می کنم چرا مدیرعامل استقلال باید از افرادی که طرفدار پرسپولیس هستند برای مشاور استفاده کند؟ مگر همین آقایان در قضیه جباروف شیطنت نکردند؟ پای این افراد با چه رزومه ورزشی، کدام سابقه مدیریتی و کدام سابقه طرفداری باید این باشگاه باز گردد.

وی اضافه نمود: اگر امروز شاهد اتفاقات نادری در این باشگاه هستیم و می بینیم حتی بعد از پیروزی 4 بر صفر طرفداران اعتراض می نمایند، دلیلش همین رفتارها می باشد. چون طرفداران به خوبی به شرایط واقفند و افراد را می شناسند. امروز فضای مجازی باعث شده تا رزومه و سابقه همه به راحتی در دسترس مردم باشد و برای همین سابقه مشاور جدید هم از دسترس طرفداران خارج نیست.

نوری توضیح داد: سئوال من این است که این آقایان در چه موردی قرار است به مدیران باشگاه مشورت بدهند و کدام بار را قرار است از روی دوش این باشگاه و مدیرانش بردارند. گذشت زمان بازدهی این مشاوران را در باشگاه تعیین خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چرا باید یک پرسپولیسی مشاور مدیر عامل استقلال گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید یک پرسپولیسی مشاور مدیر عامل استقلال گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید