جلسه ای که تکلیف کشتی امید را معین می نماید

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، به نظر می رسد جلسه ای که در چند روز آینده بین رئیس فدراسیون و سرمربی مستعفی تیم ملی امید برگزار خواهد شد، تکلیف امیدها و نوع تعامل شان با تیم ملی بزرگسالان را تعیین کند.

جلسه ای که تکلیف کشتی امید را معین می نماید

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، رئیس جدید فدراسیون در بدو ورود به کشتی، با استعفای سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید روبرو شد، درحالیکه علیرضا دبیر از روز انتخابات به بعد بارها و بارها تاکید نموده که به دنبال برخورد حذفی نیست.

با توجه به اینکه کشتی این روزها درگیر بحث های اقتصادی و اعزام تیم ها به مسابقات جهانی رده های سنی مختلف است و علیرضا دبیر با مشغله زیادی در شروع کار روبرو است، به نظر می رسد یکی از برنامه های رئیس فدراسیون در هفته آینده آنالیز موضوع امیدها باشد و در این خصوص نیز جلسه ای بین دبیر و علیرضا رضایی برگزار گردد.

چیزی که مسلم است تغییراتی در روال کار صورت خواهد گرفت و فدراسیون به دنبال این است که تعامل خوبی بین کادرفنی تیم های ملی ایجاد گردد، در عین حال نیز سرمربی تیم ملی امید انتظار دارد که در عین تعامل، استقلال کاری اش را داشته باشد.

این تیم تا چند ماه دیگر مسابقات جهانی را پیش رو دارد که از آن مهمتر، حضور بخش زیادی از پشتوانه های کشتی در رده سنی امید است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جلسه ای که تکلیف کشتی امید را معین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ای که تکلیف کشتی امید را معین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید