علی جباری: قلعه نویی و مجیدی نباید مسائل شخصی شان را به استقلال ارتباط بدهند، در بازی با سپاهان حق به حقدار رسید

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی مشکل شخصی ندارند، اما نباید کاری نمایند که استقلال ضربه بخورد.

علی جباری: قلعه نویی و مجیدی نباید مسائل شخصی شان را به استقلال ارتباط بدهند، در بازی با سپاهان حق به حقدار رسید

علی جباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فیسی بوک، درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: نمی توان گفت استقلال شانسی ندارد، اما کار کمی سخت است. روند این تیم به مانند هفته های قبل دربی است که با چند پیروزی به صدر جدول نزدیک شد، اما تعطیلات باعث شد که استقلال از روند قبلی خود خارج گردد. استقلال با توجه به بازی هایی که در پیش دارد، قهرمانی اش بعید نیست، البته اگر در تمام دیدارهای پیش رو پیروز گردد و حریفانش هم بلغزند.

وی درباره شادی پس از پیروزی استقلالی ها برابر سپاهان و انتقادهای امیر قلعه نویی توضیح داد: سپاهان تیم بسیاری خوبی بود و استقلال بازی شش امتیازی را از آنها برد. حساسیت بازی بالا بود و دو تیم موقعیت های زیادی را خلق کردند. در آن بازی گل استقلال را مردود اعلام کردند، اما حق به حقدار رسید. شادی بازیکنان اتفاقی معمولی بود، چرا که سپاهان تیم بزرگی است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اظهارات فرهاد مجیدی علیه قلعه نویی و واکنش سرمربی سپاهان گفت: این مسائل شخصی است. یک نفرشان مشت گره نموده و دیگری هم پاسخ داده است. من در رابطه با شادی تیم صحبت کردم و اینکه غیرمتعارف نبوده است. فوتبال برد و باخت دارد و قطعاً تیمی که می برد، خوشحالی می نماید، اما نوع بازی هم مهم است. قرار نیست، چون دربی را باختیم، این بازی را هم ببازیم. هر دوی اینها (قلعه نویی و مجیدی) کار اشتباهی کردند و باید جوابگو باشند. استقلال تیم بزرگی است و مسائل شخصی آنها نباید به استقلال ضربه بزند. مجیدی باید احترام بزرگ تر خود را حفظ می کرد، قلعه نویی نیز نباید این گونه جواب او را می داد.

جباری ادامه داد: اینجا استقلال است، باشگاهی بزرگ که همه در یک خانواده حضور دارند. قلعه نویی سرمربی استقلال بوده، زحمت کشیده و چند جام کسب نموده است. باید احترام کوچک و بزرگ حفظ گردد. هر دوی اینها اشتباهاتی داشته اند، اما نباید مسائل شخصی شان را به استقلال ارتباط بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علی جباری: قلعه نویی و مجیدی نباید مسائل شخصی شان را به استقلال ارتباط بدهند، در بازی با سپاهان حق به حقدار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی جباری: قلعه نویی و مجیدی نباید مسائل شخصی شان را به استقلال ارتباط بدهند، در بازی با سپاهان حق به حقدار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید