پلازای شهری میدان هفتم تیر، سه شنبه چهارم تیر افتتاح می شود

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، خبرنگاران آنلاین:شهردار منطقه 6 از بهره برداری پلازای شهری میدان هفتم تیر در روز سه شنبه چهارم تیر خبر داد و گفت: این پلازا با وسعتی برابر هفت هزار متر مربع پاتوقی برای فعالیت های فرهنگی اجتماعی شهروندان خواهد بود.

پلازای شهری میدان هفتم تیر، سه شنبه چهارم تیر افتتاح می شود

محمدرضا دهداری پور در گفت وگو با شهرنوشت، با اشاره به تکمیل پروژه پلازای شهری میدان هفتم تیر توضیح داد: بیش از چهار هزار مترمربع پیاده روسازی و دو هزار مترمربع فضای سبز در این پلازا کار شده و یک آمفی تئاتر هزارمتر مربعی نیز آماده بهره برداری است.

او از آماده سازی زیرگذر میدان هفتم تیر برای تردد شهروندان آماده سازی شهروندان خبر داد و گفت: پل عابرپیاده ضلع جنوبی میدان هفتم تیر که با اجرای تغییرات اخیر در وضعیت میدان، تقریباً کارآیی خود را از دست داده بود و از نظر بصری شکل هندسی مناسبی هم نداشت، جمع آوری شد. با این اقدام ورودی ها و خروجی های دو طرف میدان در ضلع جنوب و شرق و همچنین ضلع غرب در فضای فعلی پلازا فعال و بخشی از تردد عابرپیاده به زیرگذر منتقل شد.

به گفته شهردار منطقه 6، این پلازا بعد از جمع آوری کارگاه مترو موجود در میدان هفتم تیر، برای ساماندهی بصری میدان و افزایش سرانه های فرهنگی منطقه ایجاد شد.

دهداری پور گفت: پلازای میدان هفتم تیر و میدان ولیعصر(عج) نقش تاثیرگذاری در افزایش حیات شبانه شهر تهران خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "پلازای شهری میدان هفتم تیر، سه شنبه چهارم تیر افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلازای شهری میدان هفتم تیر، سه شنبه چهارم تیر افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید