هواوی از نسخه جدید میت بوک 13 با پردازنده AMD و گرافیک رادئون رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ فیسی بوک، میت بوک 13 از نمایشگر 13 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 3 به 2 بهره می برد. این نمایشگر 100 درصد طیف رنگی sRGB را پوشش داده و بخش عمده ای از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

هواوی از نسخه جدید میت بوک 13 با پردازنده AMD و گرافیک رادئون رونمایی کرد

میت بوک 13 بدنه ای از آلیاژ آلومینیوم دارد که وزن آن از 1.3 کیلوگرم فراتر نمی رود. کیبورد کامل آن هم از نور پس زمینه بهره می برد. از نظر معیارهای امنیتی میت بوک به اسکنر اثر انگشت مجهز شده که سرعت ورود به سیستم را نیز افزایش می دهد. پورت های ارتباطی هم شامل دو درگاه USB-C 3.1 و جک کمبوی صوتی می شود.

تفاوت اصلی میت بوک 13 فعلی با نسخه قبلی به سخت افزار پردازشی برمی شود. هواوی این مدل را به پردازنده AMD رایزن 5 3500U در کنار پردازشگر گرافیکی رادئون وگا 8 مجهز نموده است. متاسفانه خبری از نسل جدید پردازنده های 8 نانومتری نیست. پیکربندی حافظه هم شامل 8 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه NVMe SSD می شود.

مسئولیت تامین انرژی بر عهده باتری 42 وات ساعتی قرار گرفته است که با شارژر 65 واتی سازگار است. این شارژر سریع و قدرتمند به لطف فناوری SuperCharge امکان شارژ گوشی های هواوی و آنر را هم دارد.

میت بوک 13 جدید از نظر نرم افزاری به ویندوز 10 هوم مجهز شده و با تکیه بر Huawei Share امکان انتقال سریع فایل ها بین گوشی هواوی و لپ تاپ را به شما می دهد. این دستگاه از همین حالا به بازار عرضه شده و با پرداخت 699 پوند نسخه 8+256 گیگابایتی آن در اختیار شما قرار می گیرد. برای خرید نسخه 8+512 گیگابایتی هم باید 749 پوند کنار بگذارید.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "هواوی از نسخه جدید میت بوک 13 با پردازنده AMD و گرافیک رادئون رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی از نسخه جدید میت بوک 13 با پردازنده AMD و گرافیک رادئون رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید